herobriner007 Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 (bewerkt) Nee grapje. Mij boeit het niet wat er gebeurd want ik ben toch dood, en een begrafenis is gewoon een grote scam om mensen geld te ontdoen. Hoezo vind je dat? Voor veel mensen is het een manier van afscheid nemen. Ik vindt het een scam vanwege de prijzen. Serieus, waarom moet een simpele kist en een stuk marmer meer dan €3000 kosten? En afscheid nemen kan ook voor het dood gaan Bewerkt: 9 maart 2015 door herobriner007 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Ik vindt het een scam vanwege de prijzen. Serieus, waarom moet een simpele kist en een stuk marmer meer dan €3000 kosten? En afscheid nemen kan ook voor het dood gaan Omdat een kist moet voldoen aan allemaal mileueisen en handgemaakt is. Dat laatste geldt ook voor een marmeren grafsteen waar alleen het materiaal al 100-200 euro kost. Tel daarbij de huur van een begraafplaats, de kosten voor een dienst en al het nodige papierwerk bij op en je komt al snel op een flink bedrag. Bovendien vind ik je opmerking over afscheid nemen belachelijk naïef. Ik besef dat je jezelf identificeert als 'troll' maar je kunt dit soort puberaal gelul beter op /b/ achterlaten. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Ik vindt het een scam vanwege de prijzen. Serieus, waarom moet een simpele kist en een stuk marmer meer dan €3000 kosten? En afscheid nemen kan ook voor het dood gaan Omdat een kist moet voldoen aan allemaal mileueisen en handgemaakt is. Dat laatste geldt ook voor een marmeren grafsteen waar alleen het materiaal al 100-200 euro kost. Tel daarbij de huur van een begraafplaats, de kosten voor een dienst en al het nodige papierwerk bij op en je komt al snel op een flink bedrag. Bovendien vind ik je opmerking over afscheid nemen belachelijk naïef. Ik besef dat je jezelf identificeert als 'troll' maar je kunt dit soort puberaal gelul beter op /b/ achterlaten. Sorry, maar deze post was eigenlijk geen troll. Dit is mijn eigen mening Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Ik vindt het een scam vanwege de prijzen. Serieus, waarom moet een simpele kist en een stuk marmer meer dan €3000 kosten? En afscheid nemen kan ook voor het dood gaan Omdat een kist moet voldoen aan allemaal mileueisen en handgemaakt is. Dat laatste geldt ook voor een marmeren grafsteen waar alleen het materiaal al 100-200 euro kost. Tel daarbij de huur van een begraafplaats, de kosten voor een dienst en al het nodige papierwerk bij op en je komt al snel op een flink bedrag. Bovendien vind ik je opmerking over afscheid nemen belachelijk naïef. Ik besef dat je jezelf identificeert als 'troll' maar je kunt dit soort puberaal gelul beter op /b/ achterlaten. Sorry, maar deze post was eigenlijk geen troll. Dit is mijn eigen mening Dan geef ik nu ook mijn mening. Ik vind de manier hoe je denkt over het afscheid nemen van mensen zeer bezwaarlijk. Sterker nog, ik denk dat je niet helemaal 100% bent. Echt te idioot voor woorden dit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.