Sniperx Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, hier is een south park shamal mod. Download link http://rapidshare.com/files/154942862/shamal.txd.html Screenshot Credits gaan naar mij voor het maken van de mod. Installatie: Download de shamal.txd. Open IMG tool 2.0, en laad GTA3.img. Zoek naar shamal.txd, en klik met de rechtermuisknop erop. Klik dan op Replace, en plaats de Shamal.txd die je zojuist gedownload hebt. Ik zou zeggen: Veel plezier ermee! P.S: Laat hier weten wat je er van vind Bewerkt: 18 oktober 2008 door Sniperx Reageren
WackoX Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ziet er cool uit , maar wat heb je er aan eerlijk-gezegt? Reageren
Sniperx Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ziet er cool uit , maar wat heb je er aan eerlijk-gezegt? De mod is vooral bedoeld voor de echte South Park fans, je kunt er bijvoorbeeld geen speciale dingen mee. Maar bedankt Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik zag hem ook al op TheGtaPlace staan nice, maar ik download hem niet I.V.M ik liever de normale Shamal heb. Reageren
Sniperx Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Klopt. Hij is gelukkig geaccepteerd voor op de site. 12 Downloads tot nu toe Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Klinkt misschien lullig, maar dit slaat echt nergens op. Je hebt die textures er gewoon maar ongeorganiseerd op geflikkerd. Doe het eens opnieuw, en zet dit keer de juiste texture, goed gemapt, op je juiste plek. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Klinkt misschien lullig, maar dit slaat echt nergens op. Je hebt die textures er gewoon maar ongeorganiseerd op geflikkerd. Doe het eens opnieuw, en zet dit keer de juiste texture, goed gemapt, op je juiste plek. Doe toch niet zo lullig, vervelende jongen dat je d'r bent... Het is daarbuiten inderdaad wat aan de simpele kant. Je mag blij zijn met je 12 downloads, maar verwacht niet dat je een meesterwerk gemaakt hebt. Op beide vleugels staan de woorden 'Park'. Waarom maak je daar niet doorlopend 'South Park' van? Dàn heb je een meesterwerk... Reageren
Addicted2 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind hem wel leuk, lekker vrolijk. Alleen lijkt het op de 1e screen alsof het plaatje een beetje vervormd is, of dat zal wel weer aan mij liggen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind hem wel leuk, lekker vrolijk.Alleen lijkt het op de 1e screen alsof het plaatje een beetje vervormd is, of dat zal wel weer aan mij liggen. Nee, dat is precies wat Wazuup bedoelt. Het is er gewoon slordig opgeplakt. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heel leuk bedacht hoor, heel erg leuk. Het is best simpel, maar wel leuk bedacht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.