Jump to content

Mensen in de hemel

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeeey ik wouw naar area69 daar kwam ik ook maar met de heen weg kwam ik 2mensen tegen in de hemel gek toch maar waar hier is de screen post-99711-1224333344_thumb.jpg

Geplaatst:

Is inderdaad al bekend en eigenlijk niet meer dan logisch: In de hemels bevindt zich dezelfde spelwereld, maar dan onzichtbaar, mét hidden interiors en ontoegankelijk voor auto's. Dus op de plekken waar in de echte spelwereld voetgangers lopen, lopen hier ook voetgangers :)

Geplaatst:
Eeeey ik wouw naar area69 daar kwam ik ook maar met de heen weg kwam ik 2mensen tegen in de hemel gek toch maar waar hier is de screen

In de hemel lopen idd mensen rond.

Maar je moet volgens mij via de blue hell naar Area 69 toegaan. ^_^

Geplaatst:

Ik vraag me eigenlijk af, staat alles wat in san andreas is gebouwd(zoals de characters, de icoontjes voor een huis te kopen) en zo voorts in zulke hemels? Want een character ben ik nogn ooit tegengekomen, maar het icoontje voor een huis te kopen al wel, en ook al zo een icoon om in een interieur te gaan, die dingen werkte niet maar ze stonden er wel(en altijd meerdere).

Geplaatst:

Alle zogenaamde pick-ups worden op bepaalde vaste coördinaten geplaatst en geladen, dit is voor elke hemel gelijk. Ze worden namelijk niet in elke hemel apart geladen, ze worden gewoon geplaatst en komen daardoor in elke hemel voor.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Dat is heel normaal.

Toen ik naar hemel ging zag ik dat ook.

Was al volgensmij bekend.

Huh. het klinkt misschien dom maar ik heb het spel nog niet zo lang...

wat is precies "de hemel" in het spel?

gewoon de lucht ofzo?

Geplaatst: (bewerkt)
Dat is heel normaal.

Toen ik naar hemel ging zag ik dat ook.

Was al volgensmij bekend.

Huh. het klinkt misschien dom maar ik heb het spel nog niet zo lang...

wat is precies "de hemel" in het spel?

gewoon de lucht ofzo?

Zeg maar soort van Hidden Interior.

Info over Hidden Interiors

Bewerkt: door Zaahed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...