Jump to content

Prince of persia 1&2 hulp?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey beste leden ik heb wat hulp nodig.

Bij de 1e game prince of persia warrior within zit ik vast, en ik heb op internet al gecheck op walktroughs maar die zeggen allemaal hetzelfde.

Nadat je op een gegeven moment in een soort groot open riool zit, waar je aan touwen van emmers moet zwaaien en balanceren op kleine richels kom je uit een put. Nou even vechten nog met monsters en dan kom je bij me probleem?

Je staat voor een touw die je naar een poort moet slingeren in een ronde ruimte met allemaal scherpe punten, je moet een knop indrukken om een brug te laten zakken en nog een knop om de deur te openen.

1 knop lukt me maar zodra ik t touw weer wil vastpakken val ik in de punten, ik heb echt van alles geprobeerd op verschillende manieren maar ik kom niet verder dan 1 knop!!! (val voor de meeste tijd omdat ik t touw ook niet meer te pakken krijg)

Prince of persia the sands of time.

Kan aan me computer liggen maar dan zou ik niet zover in t spel kunnen komen, me computer valt letterlijk uit als ik bij het filmpje aankom.

Ik zit al zover dat ik weet wie de donkere/grijze figuur is die me achtervolgt namelijk dat ik het zelf ben, dan op een gegeven moment moet je terug en die grote donkere figuur zit je achterna! die dus afgeschud. Je moet terug naar buiten over het ronde platform waar eerder van die honden/wolven hebt bevochten om weer naar de andere opening te kunnen. Het filmpje begint en zodra ie er loopt valt de computer uit.

Wie heeft dat nog meer? of waar kan het aan liggen want voor de rest doet de game het goed.

Geplaatst:

Hey forever,

Sinds een 4-tal maanden is er op youtube een online walktrough van het volledige game uitgegeven in video's. Je kunt hier dan ineens bekijken hoe je precies de missies moet uitvoeren. Klik hier.

Over je 2e probleem, heb je dit altijd al gehad? Zoja, zou ik zeggen ruil je game in met je kassa ticket. Zeg dat je spel bij een bepaald gedeelte volledig uitvalt en dan moeten ze je er normaal een andere geven.

Indien je vroeger dit probleem niet gehad hebt, kan het best zijn dat er een erg kleine beschadiging aan je cd gekomen is. Maak dus je cd-rom eens proper met een droge doek, en kijk of er geen krassen op je cd-rom staan.

Ik wens je alvast veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Oh handig om te weten zal eens kijken!

Nou ik heb beide spellen gloednieuw duurde even voor ik ze speelde maar het gebeurt altijd, en er is niks mee gebeurd. Tja lastige is kassabon niet meer heb en al had ik het nog heb ik het spel al langer dan de duur dat ik m kon ruilen.

Oh! een foutje bij de uitleg de titel namen moeten in een andere volgorde :duh:

Oke heb t gezien van ''sands of time'' zoiets dacht ik al alleen ik krijg t touw niet meer te pakken. :?

http://nl.youtube.com/watch?v=0M19Z2Vx1Fo&...feature=related

Bewerkt: door Forever GTA
Geplaatst:

Hey forever,

Als je daar aankomt neem je eerst het touw vast. Dan laat je je eventjes slingeren tot je wat vaart maakt. Je ziet een witte en een gele knop. Zorg eerst dat je naar de richting van de witte knop gaat, dat zal het je hierna ook wat makkelijker maken. Eenmaal het touw terug naar de witte knop gaat, laat je het los zodat je tegen de witte knop komt, en dan zorg je dat je ondertussen weer direct het touw te pakken krijgt via een salto. Zo krijg je het touw weer direct te pakken. Hierdoor opent een poort. Daarna ga je naar de richting van het gele logo. Hier doe je precies hetzelfde. Je laat je los zodat je tegen de gele knop botst, en springt dan direct terug met een salto naar het touw. Erna ga je met dat touw naar de overkant waar de poort geopent is en het hek. Eens je dit gelukt is, en je door de poort bent, zal de poort sluiten en begint er een zeer klein filmpje.

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Thnx.

In plaat van de gele knop heb ik t ook vaak bij die gele geprobeerd heb gewoon t zelfde probleem ermee, wat ik wel op t filmje zie is dat het touw terugkomt een beetje ofzo.

Dat heb ik dus niet op welke hoogte ik ook ervan af spring het touw blijft net te ver van me vandaan als ik terug sping.

Een salto? bedoel je net iets anders springen hoe je anders doet daar is niet veel tijd voor of lukt niet, t filmpje laat t ook niet zien en doe het precies zo maar het touw blijft net buiten bereik, echt heel vreemd.

Thnx voor de hulp zoiezo.

gr.

Bewerkt: door Forever GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...