robinho123 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hallo iedereen, alles goed? Ik heb een Hiteker DVD speler en normaal doet ie t prima maar ik wou net een dvd kijken dus ik deed er een dvd in en er stond een hele tijd laten en toen verkeerde schijf. het is een gewone dvd gekocht bij free record shop en heeft geen krassen ofzo:S kan iemand me helpen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Staat ie in een gesloten ruimte? Het zou kunnen dat ie iets te warm is geworden en dus vastgelopen. Of de lazer is kapot wat vaak gebeurd. Het kan van alles zijn. Als hij echt koud is en je start 'm op en je krijgt het zelfde probleem, breng 'm dan terug voor reparatie of een vervanging. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Werken andere DVDtjes überhaupt wel? Reageren
robinho123 Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 nee andere dvd's werken ook niet en gister keek ik nog een dvd erop maar nu lukt het opeens niet meer ik denk zelf ook dat het aan de laser ligt en ik ga hem ook terugbrengen als ik het bonnetje heb gevonden of heeft iemand andere suggesties? Reageren
Jowx Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Nee, andere dvd's werken ook niet en gister keek ik nog een dvd erop, maar nu lukt het opeens niet meer. Ik denk zelf ook dat het aan de laser ligt en ik ga hem ook terugbrengen als ik het bonnetje heb gevonden of heeft iemand andere suggesties? Ja, haal hem uit elkaar en haal de laser eruit. Probleem opgelost.. Even serieus, je kan het beste gewoon gebruik maken van je garantie. Dan weet je dat het goed komt, en je hoeft er niet veel moeite voor te doen. Door er aan te gaan zitten kloten kun je alleen maar dieper in de problemen komen, met het gevolg dat je naar je garantie kan fluiten.. Gewoon even naar de winkel gaan dus, kun je zo weer een filmpje kijken.. Reageren
robinho123 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 ik moet wel weer even bonnetje zoeken :duh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.