Frans202 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 hallo, ik was het even aan het touren en zag een pcj-600 staan. evenlater kwam ik weer daar en stond die er weer en toen nog eens. ik weet niet of dit al bekend was, want ik heb niks met de zoekmachine gevonden. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=344,315 je kan hem vinden voordat je de booth tunnel inrijd vanuit algonquin. daar heb je rechts een lange muur. je kan net tussen die muur en een huis met je motor of tevoet. als je iets verder loopt staat hij daar. mvg, Frans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Als het waar is , goed gevonden ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Als deze tip klopt, is het reuze handig. Merci beaucoup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Hij staat ook altijd aan het linkereinde van het vliegveld bij zo,n kleine toren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 maakt het uit op wel tijdstip je kijkt? want ik zie hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 ja idd nu zie ik hem ook niet meer toenet wel voordat ik dit topic opende!! want toen zag ik hem staan, heb hem gepakt. ben ik weggereden naar de andere kant van algonquin, kwam ik terug stond die erweer. ben ik weer weggereden en daarna stond die er weer! en dat zo'n 6x. maar net zag ik hem ook niet maar nu wel weer mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 ja idd nu zie ik hem ook niet meer toenet wel voordat ik dit topic opende!! want toen zag ik hem staan, heb hem gepakt. ben ik weggereden naar de andere kant van algonquin, kwam ik terug stond die erweer. ben ik weer weggereden en daarna stond die er weer! en dat zo'n 6x. maar net zag ik hem ook niet maar nu wel weer mvg Ingewikkeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 GTA IV heeft een goed geheugen. Als je je console uitzet en weer aanzet, is die wel weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor zover ik weet zijn er bijna geen vaste spawnplekken in GTA IV. Hooguit de politieauto's en hier en daar een vracht- wagen, maar motoren, nee, alleen de NRG's in de Westdyke Auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor zover ik weet zijn er bijna geen vaste spawnplekkenin GTA IV. Hooguit de politieauto's en hier en daar een vracht- wagen, maar motoren, nee, alleen de NRG's in de Westdyke Auto's. Op het vliegveld is er wel een vaste spawnplaats voor een NRG 900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor zover ik weet zijn er bijna geen vaste spawnplekkenin GTA IV. Hooguit de politieauto's en hier en daar een vracht- wagen, maar motoren, nee, alleen de NRG's in de Westdyke Auto's. Op het vliegveld is er wel een vaste spawnplaats voor een NRG 900 Ik zie daar anders regelmatig andere voertuigen staan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.