Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Na een hele, hele, héle lange periode van inactiviteit in PhotoShop, heb ik vandaag een meesterwerk gemaakt. aan Jay;. Zonder hem had ik niet doorgezet, en was de signature niet zo afgewerkt. Reageren
Hackman Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik zal deze maar eens raten om mijn rate-reputatie hier hoog te houden. Ik kan je al wel zeggen dat je na die lange afwezigheid in het GFX-gedeelte nog steeds erg goed bent als ik kijk naar het geheel van je signature, ik zal nu maar eens beginnen met raten! De achtergrond van je signature vind ik mooi kleurgebruik hebben en die sterretjes geven een soort van gevoel als je er naar kijkt en is ook een mooie toevoeging aan het licht en dus een van de mooiste dingen van deze signature van je. Die waas daar rechts-onder op je achtergrond zorgt er alleen een beetje voor dat ik het gevoel krijg dat hij midden in een moeras zit maar misschien was dat ook wel juist de bedoeling, in dat geval, mooi gedaan en die waas is een mooie toevoeging! De render is ook wel mooi en heeft een mooi lichteffect. Dan de tekst, over deze ben ik nogal twijfelachtig... Zelf had ik deze eerder wat meer in de richting van groen gemaakt hoewel deze mij ook erg goed bevalt! De border gaat mooi met de achtergrond mee en is daarom ook mooi geslaagd. Normaal geef ik geen cijfer maar ik geef deze een welverdiende 9! Ga vooral zo door en veel succes met Photoshop! EDIT: Ligt het aan mij of zie ik als 2de plaatje alleen een kruisje? Bewerkt: 18 oktober 2008 door Hackman Reageren
Jay; Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Je bent hier even mee bezig geweest en het resultaat mag er zeker zijn. Het glitter en de sterretjes vallen uiteraard als eerste op en doen het prima. Ik had onderaan in de nek van de leeuw niet gedaan of weg-gebrusht, persoonlijk vind ik dat iets teveel van het goeie. Je achtergrond is prima, je krijgt echt het gevoel dat je in het gebied van de leeuw leeft en ook de glitters komen daar goed tot hun recht. Als het aan mij lag had ik het anders gedaan met het kleurcontrast. Het is links donkerpaars/zwart en rechts wat helder groen. Dit kan ook, maar ik was er langzaam naar toe gewerkt. Dat je in het midden een kleur hebt die er tussenin zit. Geen groot issue, alleen iets wat me opviel. Over je tekst zijn de algemene en ook onze meningen verdeeld. De plaatsing is perfect, volgens mij zijn de meesten het er wel over eens. De font-keuze past zeker bij het geheel, alleen de kleur is iets waar niet iedereen het over eens. Jij had in eerste instantie groen gekozen maar ik raadde je deze kleur aan. Ik vind dit persoonlijk mooier maar anders kun je altijd nog een tweede versie posten met een andere kleur. Voor de rest kan ik niet anders zeggen dan dat je sig bij mij in ieder geval in de smaak is gevallen. Ga zo door! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 EDIT: Ligt het aan mij of zie ik als 2de plaatje alleen een kruisje? Dat zou een kussende smiley moeten zijn? Bedankt allebei voor jullie rates, daar ben ik zeker wat mee. Meer waarderingen en commentaar? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Komaan jongens, met 2 waarderingen heb ik niet genoeg ... Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Om maar te beginnen: ik vind deze signature erg mooi! Er zitten mooie effecten in. Dat maakt de signature helemaal geweldig! De achtergrond heb je ook zeer mooi gedaan. Je hebt erge mooie kleuren uitgekozen die erg goed bij elkaar passen. Als ik deze signature zo bekijk zie ik geen leegte. Je hebt alles goed opgevuld met kleuren en allerlei sterretjes. Dat maakt de signature erg mooi. Ook de render is erg goed gelukt. En zoals Jay; al zei is dat die sterretjes in de nek van de leeuw er niet echt bij passen. Dat had inderdaad wel even weg gebrusht moeten worden. Het lettertype wat je gebruikt past er ook erg goed bij. Ook heb je de naam ook op de goede plek neergezet. Ik zie veel signatures waar de naam of de tekst onderin staat. Maar bij deze signature kan dat niet. Je hebt het gewoon prima uitgezocht. Ik had persoonlijk verwacht dat een bruine tekstkleur hier niet bij had gepast, maar als ik het zo bekijk is het gewoon de perfecte kleur van de tekst die hierbij past. Wat ik ook wel grappig vind is dat de rand van zichtbaar naar onzichtbaar over gaat. Dat is erg mooi, en vooral in deze signature. Alweer een ding dat je perfect hebt uitkozen: de kleur van de rand. Er zijn bijna geen min-punten. Een 9.5 voor onze kiwi En nu heb ik wel een kiwi-signature verdiend toch? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Volgens mij hebben we er een nieuwe Photoshop-meester bij, toen ik de signature gisteren zag was ik echt even verbaasd. Niet dat je niet met photoshop overweg kan, integendeel. Maar deze signature ziet er werkelijk prachtig uit. Het eerste wat je opvalt is het licht/donker contrast. De achtergrond is over het algemeen donker, en de rand van de leeuw is weer licht. Als ik dat licht eens wat beter bekijk, is de gloed rond de neus ietsje té fel, dit had ietsje donkerder gekund. Verder heb ik weinig op de leeuw aan te merken, behalve de kleine sterretjes rond de manen van de leeuw. De manen zijn al vrij vel, en de sterretjes passen er IMO niet goed bij. De achtergrond is ook mooi afgewerkt. Wat me wel opvalt is dat je het links (paars) strakker hebt dan het rechtse (groen), misschien had je dit wat meer kunnen combineren. Met Jay's opmerking ben ik het niet helemaal eens (het gradient effect), persoonlijk denk ik dat de signature minder lijkt als je de kleuren naar elkaar toe laat werken. Maar dat is mijn mening. De sterretjes maken het mooi af. De tekst is goed geplaatst, geweldig passend font en de kleur past er over het algemeen ook goed bij. Op de border heb ik over het algemeen ook niets aan te merken, maar misschien kan die ietsje lichter zodat hij ook in het donkere gedeelte wat beter naar voren komt. Wat mij betreft een 9,2 / 10, ga zo door! Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Joepie! Nog een rate! Ik vind de achtergrond zeer goed, die zorgt samen met de sterretjes voor een sprookjes sfeer bijna. Ik vind de effecten achter de leeuw iets minder, het past in mijn ogen niet zo goed bij het geheel, misschien had je de opacity ervan iets lager kunnen zetten. De sterretjes op de leeuw zijn iets te overheersend, te groot en te fel. De render is verder goed verwerkt in de effecten. Vooral de gloed eroverheen is mooi gedaan, alhoewel die over de snuit wellicht iets te fel is, en onder iets te donker. Tekst is erg mooi, past ook goed bij de rest, en ondanks de grootte, niet te nadrukkelijk aanwezig. De border is perfect, maakt het helemaal af. Een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.