hesoyam Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 De missie Farewell To Arms lukt me niet, wat ik ook doe. Ik heb ook al op Wikigta gekeken en op Youtube, alleen Gonzalez wordt de hele tijd koud gemaakt door de Sharks . Weet iemand een manier om toch deze missie te halen? Alvast bedankt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Deze tips komen van Wikigta en zijn toch wel erg nuttig. Focus je steeds op één auto tegelijk. De auto die het dichtstbij de truck rijdt is doorgaans die het meest schade maakt, pak deze dus als eerst. Blijf vooral proberen en geef niet op. Ik had ook veel moeite met een missie in SA, maar door blijven te proberen lukt het meestal wel. MP. Bewerkt: 18 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
I MICK I Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 gewoon blijven proberen. hier nog wat handige tips hoop ik : schiet op de auto die het dichtst bij de truck rijd. blijf gewoon de missie proberen voor mij was die missie niet erg moeilijk . probeer op de voorkant van de auto's te schieten zo gaan ze sneller kapot. ik hoop dat je er iets aan hebt. liberty-city10 PS : veel succes nog . Reageren
M4X Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik hoop dat je het andere topic nog hebt gelezen waar ik je doorverwees naar WikiGTA, maar als de missie daarmee nog steeds niet lukt kan je altijd met de zoekfunctie oude topics over Farewell to Arms opzoeken, bijvoorbeeld deze. En als het daarmee nog steeds niet lukt dan kan je ook even een savegame aanvraag doen. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.