jancoCJ Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 hey ik wil een foto van me zelf maken op de pc aleen hoe werkt dat? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat staat >hier< beschreven, maak eens wat vaker gebruik van WikiGTA. Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 indien je het niet kunt vinden wil ik je helpen als je een camera hebt druk je l1 in en dan krijgt je gerecruteerde gangmember een camera. en dan druk je op l1 en dan maakt hij de foto. en dan staat hij in je galerij bij het start menu Reageren
Marvin... Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 indien je het niet kunt vinden wil ik je helpen als je een camera hebt druk je l1 in en dan krijgt je gerecruteerde gangmember een camera. en dan druk je op l1 en dan maakt hij de foto. en dan staat hij in je galerij bij het start menu Hij vroeg op de pc Daar moet je het fototoestel in de hand pakken en druk dan op tab om het toestel aan een gangmember(die je gerecruteerd hebt) te geven, druk weer op tab om de gangmember een foto te laten knippen, dan krijg je je fototoestel terug en staat de foto bij de "gallery" in je User-Files. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 indien je het niet kunt vinden wil ik je helpen als je een camera hebt druk je l1 in en dan krijgt je gerecruteerde gangmember een camera. en dan druk je op l1 en dan maakt hij de foto. en dan staat hij in je galerij bij het start menu Hij vroeg op de pc Daar moet je het fototoestel in de hand pakken en druk dan op tab om het toestel aan een gangmember(die je gerecruteerd hebt) te geven, druk weer op tab om de gangmember een foto te laten knippen, dan krijg je je fototoestel terug en staat de foto bij de "gallery" in je User-Files. Zoals jullie >hier< kunnen zien is het jancoCJ al gelukt en is verder hulp dus niet meer nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.