icorne Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hoe voeg je met Moo Mapper Beta 0.90 nieuwe eilanden toe of kan dat niet? >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar modding hulp<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Moo Mapper, die zie je maar weinig tegenwoordig. Hier stond ooit een tutorial over Moo Mapper, maar ik zie dat de afbeelding niet meer werkt. Misschien dat je kees1991 even een PB kunt sturen en kunt vragen of hij hem nog ergens heeft. Verder kun je met de zoekfunctie vast wel informatie vinden over hoe bepaalde dingen in Moo Mapper werken. Nu je de basis kent van het programma, wil ik je vragen of dat je zelf al een eiland hebt gemaakt in een 3D programma of dat je er eentje hebt gedownload. Moo Mapper kun je gebruiken om een eiland om de goede plaats neer te leggen. Ik kan me goed vergissen, want ik heb zelf nooit me the programma gewerkt, maar volgens mij kun je geen objecten aan de .img bestanden toevoegen en volgens mij kun je ook geen objecten vervormen. Je kunt ze enkel kopieren, plakken en verplaatsen. Moo Mapper kan je dus helpen bij het maken van een eiland, maar ik weet niet precies wat jij van plan bent, dus kan ik je niet vertellen of dat je veel aan het programma zult hebben. Heb je een eiland gedownload? Van welke site? Heb je zelf een eiland gemaakt? Met welk programma? Hoe ver ben je met het ingame zetten? Heb je al IDE/IPL bestanden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.