debist Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Na de missie: that special someone krijg ik geen missies meer. ik weet dat jimmy pegorino me nu moet bellen om de missie one last thing te starten waar ik kan kiezen tussen deal of revenge. Maar hij belt dus niet. (heb nog nooit cheats gebruikt) Na de missie i'll take her moest packie normaal bellen voor ransom te starten maar deze heeft tot nu toe ook nog niet gebelt. Ik denk dat hij normaal gezien toch ook al lang had moeten bellen aangezien ik de storyline bijna heb voltooid. Ik weet niet of je de missie ransom moet voltooid hebben om one last thing te kunnen doen, ik denk van niet aangezien ransom een zijmissie is en niet bij de storyline hoort. Wat denken jullie daarvan ? hoelang heeft het bij jullie geduurt voor jimmy belde nu de missie that special someone one last thing te starten? wat kan het probleem zijn? hopelijk kunnen jullie mij helpen!! dank bij voorbaad, jorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Probeer verscheidene keren te saven, en wat rond te rijden. Ga wat met vriend(inn)en uit (ingame), doe wat zijmissies, ... Dan heb je meer kans dat hij eens belt. Verder kan je ook proberen om Jimmy en Patrick zelf eens op te bellen, dat kan de storyline namelijk wat versnellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 In de meeste gevallen belt Packie wanneer je met een missie bezig bent. Maar dat gaat lastig wanneer je geen missies kan doen Dat Pegorino je niet belt is inderdaad vreemd. Hij belde mij ingame 2 dagen nadat ik de missie That Special SOmeone gedaan had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supermann Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Aan de cheats zal het niet liggen, die zijn alleen schadelijk voor paar archievements. Ik zou hem proberen zelf op te bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 probeers eens hem te belle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldage Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Je bent niet de enige met dit probleem hoor op GTAF.com zijn er een heleboel met hetzelfde probleem , en de enige oplossing is een nieuw spel starten :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Heb je misschien je mobiel op Sleep Mode staan? Zo ja zal niemand je meer bellen, en Dwayne ook niet, Ik word helemaal gek van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
debist Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 ik hoop niet dat ik terug opnieuw moet beginnen. kunnen jullie zeggen hoelang(ingame) het bij jullie geduurd heeft voor pegorino belde ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 ik hoop niet dat ik terug opnieuw moet beginnen.kunnen jullie zeggen hoelang(ingame) het bij jullie geduurd heeft voor pegorino belde ? Bij mij belde hij mij vlak nadat ik de missie heb voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 ik heb gesaved na de missie: That Special Someone. Werd daarna gebeld... dat was dus zes uur later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.