belarus Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb 98 secret paketjes, maar ik kan die andere twee niet vinden en ik weet niet welke nummers ik nodig heb. Staat er niet in een file welke paketjes je hebt gepakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Nee. De nummers die verschillende checklists aan de Hidden Packages geven geen nummers die uit het spel komen, die zijn gewoon zelf gegeven. Het enige wat er op zit is een Hidden Packages list erbij te pakken en ze allemaal na te gaan. Of zelf zoeken natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Je kunt wel even, GTAGames.nl - Download Save Games! hier een Save game downloaden met alle Hidden Packages! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
belarus Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Je kunt wel even, GTAGames.nl - Download Save Games! hier een Save game downloaden met alle Hidden Packages! nee ik wil het zelf halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) ik heb er ook 98 lijkt me toeval als ze het zelfde zouden zijn :blink: Bewerkt: 4 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Je kunt natuurlijk wel op de walkthrough nagaan a.d.h.v. de beschrijving of je de desbetreffende al gepakt hebt. Over een poosje komen er ook screens bij en dan is dat natuurlijk weer wat handiger! Verder kun je wel met de plattegronden van gtagames.nl al kijken waar ze ongeveer zitten dan moet het misschien lukken. [EDIT door Lantyz: De screens staan vanaf heden online. ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Of gewoon google zoeken... Met screens en al heb je dan alle easter eggs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wat krijg je als je ze all 100 hebt dan eigelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) wat krijg je als je ze all 100 hebt dan eigelijk? Die vraag is al 1001 keer gesteld dus gebruik de zoek functie. Maar dan krijg je 3 bodyguards, 200 armor en helth en een frankie t-shirt. Bewerkt: 4 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wat krijg je als je ze all 100 hebt dan eigelijk? Die vraag is al 1001 keer gesteld dus gebruik de zoek functie. Maar dan krijg je 3 bodyguards, 200 armor en helth en een frankie t-shirt. niet slecht lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wat krijg je als je ze all 100 hebt dan eigelijk? Die vraag is al 1001 keer gesteld dus gebruik de zoek functie. Maar dan krijg je 3 bodyguards, 200 armor en helth en een frankie t-shirt. Huh? dat krijg je als je 100% hebt niet alle paketjes. Zelf ben ik het ff vergeten wat je nou krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Oeps, sorry, dan krijg je een Hunter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Op de Walkthrough is keurig na te lezen wat je bij welke hoeveelheid Hidden Packages krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
templar Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 ik heb alle hidden packages maar die hunter spwant alleen bij de leger basis bij ocean beach kan ik hem nergens vinden waar staat ie wie helpt mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 De Hunter spawnt na het verzamelen van de Hidden Packages alleen in Fort Baxter Air Base. Pas wanneer je het spel 100% uitspeelt verschijnt de Hunter ook in Ocean Beach, op het heliplatform. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.