-Omar- Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hallo In de meeste stunt movies zie je van die mooie beelden. Niet met de standaard San Andreas camera modussen gedaan. Zoals de trailer van "The Job". Misschien met "Camera Hack"? Wie heeft een idee? Alvast bedankt Omar Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Dat doe je met een ingame camera programma, zoals Fraps. Hier vind je een topic met daarover alle informatie. Succes ermee. Edit, ik had het nét ietsje verkeerd opgepakt. Mijn excusses Bewerkt: 18 oktober 2008 door Fiegel5 Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat van The Job hebben we zonder CamHack gedaan, we zijn namelijk in auto's gaan zitten en met een foto-camera gaan rondlopen. Ik meende dat we met een modificatie het 'vizier' van de camera weg hebben gehaald, het fijne weet ik er niet helemaal meer van. Ik raad je aan eens Rakker (zijn forumnaam weet ik zo niet meer, ik zal 'm wel 's e-mailen ofzo) te vragen.. Zal morgen misschien even verder kijken. Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ok, bedankt! Ikzelf ga toch nog maar eens kijken voor de camerahack. Trouwens is "The Job" trailer nog ergens te bekijken behalve de GTAGames.nl database want daarin is hij maar half te zien? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Misschien Youtube? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.