Bierbuikje Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Hey, ik ben met de tut van sandra bezig, maar ik loop al vast bij het starten van de server. Dit is de error: ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team [20:42] [20:42] Server Plugins [20:42] -------------- [20:42] Loaded 0 plugins. [20:42] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [20:42] It needs a gamemode0 line at the very least. En dit is dan mijn server.cfg echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password KiesJeEigenWachtWoord maxplayers 10 port 7777 hostname Mijn Eerste Server gamemode0 mijnscript announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com Wat doe ik fout? :S Alvast bedankt! ---------------------------------------- Excuses, ik had er niet aan gedacht dat er bij gamemode0 een gamemode werd bedoeld uit de map. Slotje, sil vous plaît! Bewerkt: 18 oktober 2008 door Bierbuikje
GTA Haas Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Wat is je Server IP? En je hebt wat stoms gedaan.... Er staat RCON Password: KiesJeEigenWachtwoord toch? Nu kan iedereen als Admin inloggen.....
Bierbuikje Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Wat is je Server IP? En je hebt wat stoms gedaan.... Er staat RCON Password: KiesJeEigenWachtwoord toch? Nu kan iedereen als Admin inloggen..... Dat was tut van Sandra, ik heb hem allang veranderd en er zijn ook nog geen commands voor admin. Nog een vraag, hoe kom je aan je eigen IP? Ik heb geen idee. Bij www.mijnip.nl krijg ik er een. Maar als ik die invoer bij samp plus port 7777 doet hij het niet.
GTA Haas Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Wat is je Server IP? En je hebt wat stoms gedaan.... Er staat RCON Password: KiesJeEigenWachtwoord toch? Nu kan iedereen als Admin inloggen..... Dat was tut van Sandra, ik heb hem allang veranderd en er zijn ook nog geen commands voor admin. Nog een vraag, hoe kom je aan je eigen IP? Ik heb geen idee. Bij www.mijnip.nl krijg ik er een. Maar als ik die invoer bij samp plus port 7777 doet hij het niet. Vraag het aan GTAFreak007, die had laatst toch ook nog een BD Server aangemaakt? Die heeft het ook via "www.mijnip.nl"
Bierbuikje Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb het opgezocht, in gevoerd in samp. Port erbij. Maar hij werkt niet. Hij kan hem niet vinden. ( En de samp-server.exe staat aan)
The Wizard Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb het opgezocht, in gevoerd in samp. Port erbij. Maar hij werkt niet. Hij kan hem niet vinden. ( En de samp-server.exe staat aan) Je moet een ip poort forwarden van je router. Ik ga er van uit dat je een router hebt.
Bierbuikje Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb het opgezocht, in gevoerd in samp. Port erbij. Maar hij werkt niet. Hij kan hem niet vinden. ( En de samp-server.exe staat aan) Je moet een ip poort forwarden van je router. Ik ga er van uit dat je een router hebt. Ehrm, hoe moet dat? En ik heb een router ja.
The Wizard Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ehrm, hoe moet dat? En ik heb een router ja. Dan zul je toch even zelf moeten zoeken er zijn zoveel verschilende . Volgens mij is er hier op het forum ook wat over te vinden
Remcconen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ehrm, hoe moet dat? En ik heb een router ja. Dan zul je toch even zelf moeten zoeken er zijn zoveel verschilende . Volgens mij is er hier op het forum ook wat over te vinden Zoek op portforwarden en je vind een briljante TUT
.Timothy Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Meestal connect je met je router naar http://192.168.0.1/ Zoek daar naar een button met de tekst 'port forwarding', 'port fw' of iets in die richting. Daar zul je een IP in moeten vullen, je interne. Dat zal iets zijn in de richting van 192.168.0.1. Vervolgens moet je de poort invullen, bijvoorbeeld 7777 t/m 7778 (dan heb je twee poorten open, 7777 t/m 7777 om alleen 7777 te openen). Soms moet je er een beschrijving bij invullen, doe dat (indien dat vereist is). Als het goed is, is/zijn de poort(en) nu geopend. Dit is tenminste hoe het bij mij gaat, misschien is het bij jou wat anders (lijkt me dat het weinig moet afwijken). Succes
Bierbuikje Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Meestal connect je met je router naar http://192.168.0.1/ Zoek daar naar een button met de tekst 'port forwarding', 'port fw' of iets in die richting. Daar zul je een IP in moeten vullen, je interne. Dat zal iets zijn in de richting van 192.168.0.1. Vervolgens moet je de poort invullen, bijvoorbeeld 7777 t/m 7778 (dan heb je twee poorten open, 7777 t/m 7777 om alleen 7777 te openen). Soms moet je er een beschrijving bij invullen, doe dat (indien dat vereist is). Als het goed is, is/zijn de poort(en) nu geopend. Dit is tenminste hoe het bij mij gaat, misschien is het bij jou wat anders (lijkt me dat het weinig moet afwijken). Succes Ik zal het meteen doen. Maar je moet een account en wachtwoord invullen. Het ww weet ik wel, maar de account niet. Ik heb mijn ma al aan het werk gezet. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk online komt.
Azer Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Toch wel mooi dat niemand de foutmelding leest in de beginpost en dat de topicstarter er uiteindelijk zelf achter komt. Lezen is natuurlijk ook een vak.
Beany Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Meestal connect je met je router naar http://192.168.0.1/ Zoek daar naar een button met de tekst 'port forwarding', 'port fw' of iets in die richting. Daar zul je een IP in moeten vullen, je interne. Dat zal iets zijn in de richting van 192.168.0.1. Vervolgens moet je de poort invullen, bijvoorbeeld 7777 t/m 7778 (dan heb je twee poorten open, 7777 t/m 7777 om alleen 7777 te openen). Soms moet je er een beschrijving bij invullen, doe dat (indien dat vereist is). Als het goed is, is/zijn de poort(en) nu geopend. Dit is tenminste hoe het bij mij gaat, misschien is het bij jou wat anders (lijkt me dat het weinig moet afwijken). Succes Ik heb hier ook problemen mee. Staat het bij mij dan zo goed ingesteld? : Want ik moet toch 2 poorten openen? Moeten die dan allebei op 7777 t/m 7777 staan of anders?
WackoX Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Zijn jullie zo dom? er staat dat hij de gamemode niet kon laden, je hebt dus geen .amx bestand in de gamemodes folder dat ''mijnscript'' heet. EDIT: Hij heeft al gefixed, te laat gepost :S Bewerkt: 19 oktober 2008 door WackoX
Azer Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Zijn jullie zo dom? er staat dat hij de gamemode niet kon laden, je hebt dus geen .amx bestand in de gamemodes folder dat ''mijnscript'' heet.EDIT: Hij heeft al gefixed, te laat gepost :S Toch wel mooi dat niemand de foutmelding leest in de beginpost en dat de topicstarter er uiteindelijk zelf achter komt.Lezen is natuurlijk ook een vak. *kuch*@Beany: je hebt je eigen topic al, *slotje*
Recommended Posts