CCY Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hey, Ik heb SA net opnieuw geinstalleerd, maar zodra ik op new game klik, sluit hij SA af. Ik heb Vista Home Premium 64-bit mischien komt het hierdoor ? Gister kon ik nog wel spelen, maar na een tijdje gebeurde hetzelfde. mvg, Chris Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Even in de compatibliteits modus proberen. Dit kun je vinden bij eigenschappen van de exe. En dan moet je hem op Windows XP instellen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Volgens de readme.txt die bij het spel geleverd én geïnstalleerd wordt moet het spel worden gestart met administrator rechten, ongeacht het besturingssysteem. [ meer informatie ] You must have Administrator privileges to install and play GRAND THEFT AUTO: San Andreas. If you are unsure about how to achieve this, please consult your Windows system manual. Buiten dit raad ik je ook aan om te controleren of er nog nieuwe updates beschikbaar zijn voor sommige drivers (zoals voor de videokaart). Merk op dat 'Windows Update' niet altijd de laatste / nieuwste drivers geeft, ga daarom specifiek op zoek bij de sites van de fabrikant van bijvoorbeeld je grafische kaart. Zo heb ik zelf bij nvidia.com een nieuwere driver gevonden voor mijn videokaart als dat werd gevonden door 'Windows Update'. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.