lexus123 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Het gamemagazine PU(PowerUnlimited) heeft in de afgelopen editie vrijgegeven dat GTACW dit jaar hoogst waarschijnlijk niet meer uitkomt. . Ze zeggen dat de datum is verschoven naar ergens in 2009. De precieze datum weten ze nog niet. Reageren
portu7112 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 had ik het niet gedacht, ik wist van de eerste dag al dat dit zou gebeuren. dat R* maar eens wat harder werkt! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Was te verwachten, maar ja ik heb toch geen DS. Moi! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 had ik het niet gedacht, ik wist van de eerste dag al dat dit zou gebeuren.dat R* maar eens wat harder werkt! R* Werkt hard, maar volgens tradie zou het spel uitgesteld worden. Zo zei Dutchy3010 (Administrator) Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 De GTA's worden altijd uitgesteld, dus het zat eraan te komen. Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Heeft Rockstar dan ooit vertelt het spel dit jaar nog uit te brengen? Ik dacht eerlijk gezegd dat ze winter hadden gezegd, en niet december 2008. Zoals ik in dit topic al heb vermeld begint de winter op 21 december en eindigt ze op 21 maart. Als GTA Chinatown Wars dit jaar niet meer uitkomt, kan je zonder dat het spel wordt uitgesteld makkelijk wachten tot midden maart. Zelf denk ik dat het spel gewoon eind januari, begin februari in de rekken zal liggen. Indien niet, zal ik hier niet om treuren. Liever lang wachten op een goed spel, dan op een spel dat maar voor de helft is afgewerkt en vol bugs zit. (Zie VCS). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Is deze bron wel betrouwbaar? Als Rockstar niks officieel bekendmaakt, moeten we dit niet vertrouwen. Nou, als het inderdaad waar is, dan ben ik niet geschrokken. Elke Gta wordt uitgesteld, ik bereid me altijd voor op het ergste. Maar begin nu niet meteen Chinatown Wars af te kraken, Gta IV werd ook uitgesteld, en kijk eens wat een succes het is geworden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik sluit me helemaal bij Svenie aan. Ik heb nog nooit gezien dat men een niet vastgelegde datum heeft verschoven. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik weet niet echt waar jullie het vandaan halen, maar Rockstar had zowiezo al vermeld dat het eerder rond de periode van februari 2009 zou komen en dan alleen voor Nintendo DS. Portu, Rockstar werkt er juist erg hard aan. Meestal stellen ze een datum vast wanneer het spel af is. Daarom word dat rond die datum niet uitgegeven. Vaak zitten er dan nog veel bugs in het spel waardoor ze erna dan nog eens het spel uitstellen. Vandaar GTA ook altijd zijn spellen blijft uitstellen. GTA Chinatown Wars werd verwacht rond februari 2009. Het kan dus best zijn dat deze misschien weer eventjes uitgestelt word. Maar uiteindelijk liever zo dan dat we een spel vol fouten kopen. Reageren
the_dan Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 zucht dan maar 2 jaar wachten Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Weer wachten. Maar ja voor mij boeit niet ik heb toch geen DS . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 zuchtdan maar 2 jaar wachten Zie post van Svenie. Typisch Rockstar XD Zie post van Svenie. De winter duurt drie maanden hoor. Het begin of het einde, wat maakt het uit? Hij is pas uitgesteld als hij NA 21 maart verschijnt. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik wist het vanaf het begin al dat ze 2008 niet gingen halen. Niet dat ik CW wil kopen trouwens hoor... Reageren
the_dan Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 leuk toch voor je dat je hem niet wilt kopen mis je misschien de beste gta allertijden of iets minder:+ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.