Jump to content

Aanpassen vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

De meeste huizen die je koop kan je niet in. Er zijn wel safehouses met een interieur, maar de meesten hebben gewoon alleen een plek om op te slaan en sommige een garage. Voor zover ik weet zijn er ook geen mods voor een interieur van de safehouses, dit om de simpele reden dat een mod ervoor weinig toevoegd, de meeste mensen gaan niet voor de lol in een kamer staan waar niets te beleven valt, dus waarom zou je er een mod voor maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Keb nog meer vragen:

1.Kan ik politie commadant worden?

2.Hoe roep ik de politie op.

3.kan je met een politie pak het legerbasis inlopen waar ligt het eigenlijk?

4.Kan ik bevelen geven aan de politie?

5.Ik heb een vrachtwagen waar autos op kunnen maar hoe laat ik die autos darop stilstaan?

Bewerkt: door icorne
Geplaatst: (bewerkt)

Je kan dit alleen doen, eigenlijk niet zo erg precies. Je kan geen bevelen geven aan de politie zelf maar je kan zelf politie agentje spelen in de >Vigilante< missies van GTA Vice City. Om de missies te activeren hoef je alleen maar een politie wagen te stelen en op de PC modus \"Caps Lock\" duwen.Dit verschijnt immers altijd linkboven op je scherm mocht je een andere key instelling hebben. Op de playstation is dit waarschijnlijk L3 of R3. Het doel is maar om level 12 te raken met de missies. Hoe hoger immers je level, hoe zwaarder de criminele activiteit toeneemt. Na level 12 wordt je uiteindelijk beloond met je Body Armor die naar 150% gaat + Elk level dat je gedaan hebt levert geld op.

In Vice City, kan je helaas geen politie als vriend hebben die je gaat helpen, immers wel om ze op te roepen hoef je alleen maar wat keet te schoppen. Bijvoorbeeld een erg chaotisch gedrag vertonen, een wagen stelen, iemand neerschieten of een agent slaan, alles in die aard werkt om de aandacht te krijgen van de overheid. Als je dat gedaan hebt krijg je een Wanted level, dat zijn die sterretjes die opkleuren. Alweer, hoe hoger het aantal sterren (max. 6) hoe zwaarder de politie en zelfs het leger tegen je optreedt.

Je kan met het Politie pak die je met de missie >Cop Land< verdient hebt, de militaire basis binnenlopen. De basis heet overigens Fort Baxter Air Base en kan je vinden op het \"derde eiland\" ten noorden op de kaart van het Escobar international Airport.

De soldaten zullen je in je Cop outfit niet of waarschijnlijk niet aanvallen.

Kaartje (met dank aan WikiGTA):

post-19365-1224368047_thumb.jpg

Simpelweg, Neen, helaas :(..

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Je kan dit alleen doen, eigenlijk niet zo erg precies. Je kan geen bevelen geven aan de politie zelf maar je kan zelf politie agentje spelen in de >Vigilante< missies van GTA Vice City. Om de missies te activeren hoef je alleen maar een politie wagen te stelen en op de PC modus \"Caps Lock\" duwen.Dit verschijnt immers altijd linkboven op je scherm mocht je een andere key instelling hebben. Op de playstation is dit waarschijnlijk L3 of R3. Het doel is maar om level 12 te raken met de missies. Hoe hoger immers je level, hoe zwaarder de criminele activiteit toeneemt. Na level 12 wordt je uiteindelijk beloond met je Body Armor die naar 150% gaat + Elk level dat je gedaan hebt levert geld op.

In Vice City, kan je helaas geen politie als vriend hebben die je gaat helpen, immers wel om ze op te roepen hoef je alleen maar wat keet te schoppen. Bijvoorbeeld een erg chaotisch gedrag vertonen, een wagen stelen, iemand neerschieten of een agent slaan, alles in die aard werkt om de aandacht te krijgen van de overheid. Als je dat gedaan hebt krijg je een Wanted level, dat zijn die sterretjes die opkleuren. Alweer, hoe hoger het aantal sterren (max. 6) hoe zwaarder de politie en zelfs het leger tegen je optreedt.

Je kan met het Politie pak die je met de missie >Cop Land< verdient hebt, de militaire basis binnenlopen. De basis heet overigens Fort Baxter Air Base en kan je vinden op het \"derde eiland\" ten noorden op de kaart van het Escobar international Airport.

De soldaten zullen je in je Cop outfit niet of waarschijnlijk niet aanvallen.

Kaartje (met dank aan WikiGTA):

post-19365-1224368047_thumb.jpg

Simpelweg, Neen, helaas :(..

kben echt zon vragen gek:

Hoe zet je een eigenplaatje als menu achtergrond?

Geplaatst:

Hoe zet je een eigenplaatje als menu achtergrond?

Je bedoelt in Vice City?

Uhm. Daar heb ik werkelijk geen idee van. aangezien dat al in de categorie modding ligt kun je best in het modding gedeelte weg met je vraag om het speciale plaatje te maken. Ik heb even voor je rondgesnuffeld en ik heb hier een paar GUI's gevonden om de achtergrond van Vice City te veranderen in een ander plaatje :).

> Vice City Achtergronden <

Ik hoop dat je er wat mee overweg kan.

Hier kan je vast wel een aanvraag plegen.

>Link GTAF modding gedeelte<

Geplaatst:
De meeste huizen die je koop kan je niet in. Er zijn wel safehouses met een interieur, maar de meesten hebben gewoon alleen een plek om op te slaan en sommige een garage. Voor zover ik weet zijn er ook geen mods voor een interieur van de safehouses, dit om de simpele reden dat een mod ervoor weinig toevoegd, de meeste mensen gaan niet voor de lol in een kamer staan waar niets te beleven valt, dus waarom zou je er een mod voor maken.

Hier moet ik even op reageren. Er zijn zat mensen die al bestaande interiors gebruiken voor save mods. Zo is er een mod die Apartement 3C als savehuis maakt. Met een save icon binnen en een kettingzaag en MP4 die pas spawnen als je het huis hebt gekocht. Er is ook een mod waarmee je de vuurtoren kan kopen waar overigens ook een save point staat en een gloed nieuwe missie. En de beste vind ik nog wel Marina Carpark. Als je die hebt gekocht heb je namenlijk een nieuwe garage voor maarliefst 40 auto´s! Met eigen bewaker, hekken en haai. Alle mods zijn terug te vinden in Spaceeinsteins all-in-one mod.

Geplaatst:

Ik weet wel een mod waarmee het carpark tegenover Cortez's boot een garage word voor max. 40 auto's! Deze valt >>hier<< te downloaden en moet je na het downloaden uitpakken met >>Winrar<<. Na het uitpakken zul je een readme/leesmij vinden en moet je die even doorlezen.

Omdat de bovenstaande mod de main.scm vervangt zullen je oude savegame niet meer werken (Sla de orginele main.scm dus ergens anders op), en kun je dus >>hier<< een 100% savegame downloaden als je wilt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...