Jump to content

Athlon 2400+ of Celeron D 2.93Ghz

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik vroeg mij af welke CPU beter/sterker is: de AMD Athlon 2400+ of de Intel celeron D 2.93Ghz?

Geplaatst:
Hoi,

Ik vroeg mij af welke CPU beter/sterker is: de AMD Athlon 2400+ of de Intel celeron D 2.93Ghz?

Die van intel

Geplaatst:

ik denk ook die van intel (o en als je die kiest zou ik als ik jou was hem overklokken naar 3 ghz, dan kan hij een hele zooi meer games aan :puh:

Geplaatst:

En als je dan een nieuwe processor wilt kopen zal ik ook ff naar de socket kijken, straks koop je er een en past hij niet.

Athlons kun je ook goed overklocken, die van mij is naar 3.04GHz overklocked en de temperaturen blijven hetzelfde

Geplaatst:
Hoi,

Die van intel

Heb je daar ook nog een onderbouwing voor, of ..?

Geplaatst:
Hoi,

Die van intel

Heb je daar ook nog een onderbouwing voor, of ..?

gooi ze in een willekeurige prijsvergelijk en je zal zien dat hij idd wat sneller is... (denk k)

ik denk dat je een 4200+ bedoel, een 2400 is nergens te vinden...

anyway, let wel op dat je een processor koopt die ook nog op je moederbord past anders zal je moetn gaan proppen en dat is niet goed, een AMD processor past niet op een moederbord van intel en omgekeerd.

Geplaatst:

De Celeron D is sneller

Ik kan het niet direct een benchmark laten zien, maar als je je bedenkt dat de Athlon gemaakt is volgens het 130 nm procedé, en de intel volgens de 90 nm procedé, kan je al wel redelijk een conclusie trekken in dit geval

Hier een soort van benchmark:

De Athlon haalt 69 fps in UT2003

De Celeron haalt 101 fps in UT2004

Nu zijn het wel 2 verschillende spellen, maar UT2004 is grafisch veel zwaarder dan UT2003

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...