TeunJ Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb een eigen SA-MP RP Server "Gemaakt" maar ik geloof dat ik hem als enige kan zien. Moet ik nog portforwarden of ligt het daar niet aan? Ik gebruik een IP dat bestaat uit 123.123.1.1 Maar ik geloof dat het ook nog eens een 'Invalid Format" is. Moet ik niet een IP hebben dat BV. bestaat uit 12.12.12.123? Kan iemand me helpen? Zodat andere ook op mn server kunnen spelen? Bedankt ! Als Je meer info nodig hebt vraag Je 't maar ! * Als ik portforward kan ik dan makkelijker hackers/virusen krygen? Bewerkt: 18 oktober 2008 door TeunJ Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik zit met precies het zelfde probleem. Maar je moet als het goed is zowiezo portforwarden. Ik geloof dat je dan in je evt. router moet gaan en dat kan je daar de poort 7777 openen. Bij mij moest dit ook zo maar ik kan juist mijn eigen server niet zien in de internet lijst. Nou dan snap ik het ook niet meer En ja je kan dan wel makkijker virussen, spyware of hakers krijgen. Want je maakt immers een extra opening dus kan er ook makkelijker iets ongewenst binnen komen. Lijkt me. Maar ik weet het niet zeker Bewerkt: 18 oktober 2008 door Sjorszzz Reageren
TeunJ Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik zit met precies het zelfde probleem.Maar je moet als het goed is zowiezo portforwarden. Ik geloof dat je dan in je evt. router moet gaan en dat kan je daar de poort 7777 openen. Bij mij moest dit ook zo maar ik kan juist mijn eigen server niet zien in de internet lijst. Nou dan snap ik het ook niet meer En ja je kan dan wel makkijker virussen, spyware of hakers krijgen. Want je maakt immers een extra opening dus kan er ook makkelijker iets ongewenst binnen komen. Lijkt me. Maar ik weet het niet zeker Ik weet al wat het probleem is, Je moet portforwarden , Idd . ZIe hier hoe dat moet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=55195 Maar ik zit dan nog met een probleem ...'M'n vader heb 't WW veranderd en ik weet 't dus niet... En als ik 't aan 'm zo vragen zou ik 't niet krygen. . . Want hy heb liever niet dat ik portforward MAAR ! Als ik een hoster vind, hoef ik dan niks met mijn IP te doen etc. ? Reageren
TeunJ Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Kga nu stoppen lees morgen wel de antwoorden, Maar ... Als ik portforward is er dan ook een manier om mn PC beter te beschermen tegen hackers , spyware etc? Zodat ze niet m'n pc op kunnen? Bedankt Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik zit met precies het zelfde probleem.Maar je moet als het goed is zowiezo portforwarden. Ik geloof dat je dan in je evt. router moet gaan en dat kan je daar de poort 7777 openen. Bij mij moest dit ook zo maar ik kan juist mijn eigen server niet zien in de internet lijst. Nou dan snap ik het ook niet meer En ja je kan dan wel makkijker virussen, spyware of hakers krijgen. Want je maakt immers een extra opening dus kan er ook makkelijker iets ongewenst binnen komen. Lijkt me. Maar ik weet het niet zeker Ik weet al wat het probleem is, Je moet portforwarden , Idd . ZIe hier hoe dat moet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=55195 Maar ik zit dan nog met een probleem ...'M'n vader heb 't WW veranderd en ik weet 't dus niet... En als ik 't aan 'm zo vragen zou ik 't niet krygen. . . Want hy heb liever niet dat ik portforward MAAR ! Als ik een hoster vind, hoef ik dan niks met mijn IP te doen etc. ? Klopt dan hoef jij dit niet te doen. Over dat WW, heb je draadloos internet? Want dat WW kan je zo lezen als je maar ff weet hoe Reageren
Fedmas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 succes ermee! Je kan altijd ook nog je server laten hosten bij een gaminghost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.