BeatboxGamer Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Zit The Game in een cell? Waar lezen jullie dit soort dingen? Want ik moet me daar ok even in gaan verdiepen :blink: Reageren
Yohan Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 50 krijgt binnenkort wat op z'n dak Gerucht gaat nog steeds dat The Game, Shyne (vanuit z'n celletje), Jadakiss en Fat Joe nog een disstrack gaan opnemen 't Is in de laatste tijd, disstracks opnemen Nee lees het nu nog is.. Er staat Shyne in de cel zit.. Enn neej nieuwe liedje niet gehoord ik luister eigelijk geen Royce.. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) 50 krijgt binnenkort wat op z'n dak Gerucht gaat nog steeds dat The Game, Shyne (vanuit z'n celletje), Jadakiss en Fat Joe nog een disstrack gaan opnemen 't Is in de laatste tijd, disstracks opnemen Nee lees het nu nog is.. Er staat Shyne in de cel zit.. Enn neej nieuwe liedje niet gehoord ik luister eigelijk geen Royce.. dit gaat niet over royce maar over 50 cent enemies royce da 5'9'',D-elite-----eminem,D12 50cent-----fat joe,the game,Jadakiss,Shyne Bewerkt: 20 april 2005 door realgangsta1989 Reageren
Trax Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Royce en Eminem enemies :huh: Hij staat bij Em onder contract ... Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Royce en Eminem enemies :huh: Hij staat bij Em onder contract ... Jah dat dacht ik ook Se7en.. :blink: Leg is uit Realgangsta.. :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.