icorne Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Help mij!!!! Ik maak op GTA Vice City een Busstadion. Ik moet een cheat hebben waarmee je een bus kan cheaten. Het is een paggasier bus. Ik neem aan dat julie er ook ooit 1 hadden? Maar weet iemand een cheat? Keb nodig Cheats voor: Taxi Paggasier Bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Hier staan alle cheats voor GTA:Vice City. Maar ik zie daar, helaas voor jou, geen taxi en/of bus tussen zitten. Ik denk dat je het moet doen zonder cheats. Dat moet ook lukken toch? Succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
icorne Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Hier staan alle cheats voor GTA:Vice City. Maar ik zie daar, helaas voor jou, geen taxi en/of bus tussen zitten. Ik denk dat je het moet doen zonder cheats. Dat moet ook lukken toch?Succes verder! Weet jij waar veel bussen staan? Taxi stelen is niet moeilijk waar staan de bussen weet jij dat? Enne hoe werkt die garage editor van ultimate trainer? Weet je kat ik maak een politie burea >>> Door Lantyz: Tripplepost samengevoegd & topictitel aangepast. Gebruik de "bewerk"-knop om berichten aan te passen en geef topics een duidelijke titel, svp.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Er is helaas geen vindplaats van de Coach. Maar er is wel een vindplaats van de Bus. Van die Garage Editor weet ik niet veel, maar geef eens een link, anders kunnen we niets doen he. Ik vond wel deze Ultimate Trainer (2.0). Misschien heb je daar iets aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 De Coach heeft een vaste route, dus als je langs die route rijd zal je de Coach wel eens tegenkomen. Dit is z'n route: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 als je het politie bureau/bus dinges klaar hebt zou je het dan ff kunnen sturen! ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.