gta master 1 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) hallo, ik heb een ps3 en op mijn broers tv en de tv benden heb ik prima kwaliteit. alleen zijn kleine lettertjes (zoal websites en de mobiel/mails in gta 4) erg moeilijk te lezen. Nu heb ik een beetje gegoogled (nee, niet niet een konijn uit een hoed gegoocheld ) en op een forum zeiden ze dat dit kabeltje betere kwaliteit moest leveren. Is dit ook zo?? mischien mensen uit eigen ervaring?? alvast bedankt, gta master 1 PS. ik gebruik nu de standaard av kabel die meegeleverd was bij de aankoop van mijn ps3 Bewerkt: 19 oktober 2008 door gta master 1 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Die kabel zal idd voor betere kwaliteit zorgen. Maar heb jij een gewone of hd-tv? Als je een hd tv hebt kan je beter voor een hdmi kabel gaan. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ze zeggen dat die standaard kabel die Sony meelevert niet de beste kwaliteit geven, en dat die 'Van tulppluggen naar scart blokje' kwaliteiten vermindert. En bij deze kabel die je in die link gaf dus niet heeft. Zelf heb ik er geen evaring mee, dus echt mijn evaring delen kan ik niet. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Die kabel zal idd voor betere kwaliteit zorgen. Maar heb jij een gewone of hd-tv? Als je een hd tv hebt kan je beter voor een hdmi kabel gaan. ik heb een gewone tv, anders had ik allang een hdmi kael gekocht @FerryN bedankt Bewerkt: 19 oktober 2008 door gta master 1 Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Het zal misschien wel een heel minimalistisch beetje beter zijn. Echter zal het op een ouwe (gewone dus) tv nooit leesbaarder erdoor worden lijkt mij. Tenslotte zit je op die ouwe kast toch met een beperkt aantal beeldpuntjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.