2fast{0} Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik heb een nieuwe banner gemaakt, nou vind ik hem zelf wel redelijk, maar wat vinden jullie? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 gaaf, alleen vind ik persoonlijk die zwarte rand niet zo mooi Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 gaaf, alleen vind ik persoonlijk die zwarte rand niet zo mooi Dat is waarschijnlijk de site achtergrond Reageren
2fast{0} Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 gaaf, alleen vind ik persoonlijk die zwarte rand niet zo mooi Dat is waarschijnlijk de site achtergrond Inderdaad. Nog meer mensen? Reageren
Jay; Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik had hem al gezien op je forum dus ik zal wel even raten. Allereerst is het een passend design die prima op je site terecht kan. Als eerste valt me de tekst op en dus niet je render. Ik had graag een grotere render gezien (wellicht wat erachter of erbij) die eruit springt. Dat is toch wel zo mooi als je toch nog ruimte over hebt zoals nu. Vergroten, iets beter inblenden, wat effectjes omheen en klaar ben je. Je achtergrond is goed gelukt met dat oranje. Het had van mij wat indrukwekkender gekund eigenlijk. Die glitters konden groter en je had ze in de vorm van lijntjes kunnen maken. Nogmaals, als je de render vergroot komt dit weer veel beter tot zijn recht. Voor de rest heb je een prima font en kleur voor je tekst die ook goed opvalt. Prima werk dus! Reageren
joker-jb Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 erg nice en een perfecte text een 8.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.