Traser Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Mijn eerste Texture/modificatie.Het gaat hier om een Paintjob voor De Toyota Supra van Spy3DWat zit er in:-Screen-Uranus4.txd-ReadmePreview : Download :.: Download Gta IV paintjob :..: Download Toyota Supra by Spy3D :.Greetz-Traser Bewerkt: 19 oktober 2008 door Traser Reageren
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) ziet er gelikt uit, al hoop ik wel dat je toestemming hebt van Spy3D, want anders gaat dit op slot denk ik na overleg met wazuup bleek dit niet waar te zijn, en bied ik hierbij mijn excuses aan aan iedereen die hiervan last heeft gehad. alleszins mooi gedaan, en zeker voor je eerste . Bewerkt: 19 oktober 2008 door senneken Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 ziet er gelikt uit, al hoop ik wel dat je toestemming hebt van Spy3D, want anders gaat dit op slot denk ik alleszins mooi gedaan, en zeker voor je eerste . Weet wel waar je over praat voordat je begint, hij biedt alleen zijn eigen TXD bestand aan, en de dff download je via de mirror van Spy3D zelf. En voor dit soort zaken is er altijd nog een moderator aanwezig. Traser, ziet er zeker fraai uit man, leuk idee, leuk uitgewerkt. Nog een paar screentjes van de zijkant en de achterkant misschien? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) ziet er gelikt uit, al hoop ik wel dat je toestemming hebt van Spy3D, want anders gaat dit op slot denk ik alleszins mooi gedaan, en zeker voor je eerste . Weet wel waar je over praat voordat je begint, hij biedt alleen zijn eigen TXD bestand aan, en de dff download je via de mirror van Spy3D zelf. En voor dit soort zaken is er altijd nog een moderator aanwezig. Traser, ziet er zeker fraai uit man, leuk idee, leuk uitgewerkt. Nog een paar screentjes van de zijkant en de achterkant misschien? ik zeg dit enkel omdat ik onlangs iemands topic met een bus texture van iemand anders mod ook op slot heb zien gaan. om de reden dat ie geen toestemming had van de maker van de mod. dus ja, ik weet waarover ik praat. link: >>klikkie<< kijk naar wat patrickw zegt.. Bewerkt: 19 oktober 2008 door senneken Reageren
FerryN Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Zo ziet het er leuk uit, maar kun je misschien lichtere screens posten? Het is een beetje moeilijk te zien zoals details en afwerking. Voor de rest, goed werk Later, Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 ziet er gelikt uit, al hoop ik wel dat je toestemming hebt van Spy3D, want anders gaat dit op slot denk ik alleszins mooi gedaan, en zeker voor je eerste . Weet wel waar je over praat voordat je begint, hij biedt alleen zijn eigen TXD bestand aan, en de dff download je via de mirror van Spy3D zelf. En voor dit soort zaken is er altijd nog een moderator aanwezig. Traser, ziet er zeker fraai uit man, leuk idee, leuk uitgewerkt. Nog een paar screentjes van de zijkant en de achterkant misschien? ik zeg dit enkel omdat ik onlangs iemands topic met een bus texture van iemand anders mod ook op slot heb zien gaan. om de reden dat ie geen toestemming had van de maker van de mod. dus ja, ik weet waarover ik praat. Je weet niet waarover je praat én je kan blijkbaar ook niet lezen. Reageren
Traser Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Zo ziet het er leuk uit, maar kun je misschien lichtere screens posten?Het is een beetje moeilijk te zien zoals details en afwerking. Voor de rest, goed werk Later, Ik krijg mijn Gta SA. niet lichter, ook doet Gta Sa het nu niet meer.. Dus ik ben weer even bezig om alles te fixen .: Binnenkort :. Orange Rally Paintjob. Reageren
Traser Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Zo ziet het er leuk uit, maar kun je misschien lichtere screens posten?Het is een beetje moeilijk te zien zoals details en afwerking. Voor de rest, goed werk Later, Ik krijg mijn Gta SA. niet lichter, ook doet Gta Sa het nu niet meer.. Dus ik ben weer even bezig om alles te fixen .: Binnenkort :. Orange Rally Paintjob. Mijn Gta Sa werkt weer, En binnenkort komen lichtere screens, en Een Orange Rally Paintjob. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.