Jump to content

Allerbeste virusscanner.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had hier net een pc waarvan ik zeker wist dat hij één of meerdere virussen had. Dus op aanraden van senneken scan ik hem met malwarebytes anti malware,hij vindt niks. Ik vertrouw het niet dus ik scan nog een keer maar dan met avg free 8.0,vind hij 5 trojan horses :cab: Gelukkeg zijn ze nu verwijderd(althans dat hoop ik). Wat ik hier mee wou zeggen is dat elke virus scanner wel eens een virus/infectie niet vindt,en er eigenlijk geen echte beste virus scanner is.

AVG Free ziet elke EXE file op je computer als Trojan. Dus dan heb je misschien belangrijke EXE's verwijderd

Het waren een paar exe files uit de map van een gedownload spel,na dat ik dat spel probeerde te installeren deed mijn pc het niet meer. En hij ziet lang niet elke EXE file als virus.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

9

• NickyHendriks

4

• De Stofzuiger

3

• .Senne

3

Geplaatst:
Ik had hier net een pc waarvan ik zeker wist dat hij één of meerdere virussen had. Dus op aanraden van senneken scan ik hem met malwarebytes anti malware,hij vindt niks. Ik vertrouw het niet dus ik scan nog een keer maar dan met avg free 8.0,vind hij 5 trojan horses :cab: Gelukkeg zijn ze nu verwijderd(althans dat hoop ik). Wat ik hier mee wou zeggen is dat elke virus scanner wel eens een virus/infectie niet vindt,en er eigenlijk geen echte beste virus scanner is.

AVG Free ziet elke EXE file op je computer als Trojan. Dus dan heb je misschien belangrijke EXE's verwijderd

Het waren een paar exe files uit de map van een gedownload spel,na dat ik dat spel probeerde te installeren deed mijn pc het niet meer. En hij ziet lang niet elke EXE file als virus.

Hij vind overdreven veel dingen die geen virussen zijn, zo heeft hij bij mij al 100 keer hetzefde virus gevonden en dingen die ik al jaren gebruik merkte hij aan als een virus.

Geplaatst:

Bij gedownloade spellen kan je zoiets verwachten, en ja, AVG ziet heel veel aan voor virussen, injecterende dll's, en zogenaamde virussen, en als het niet een virus is, ben je het kwijt, zeer handig.

Heb er nu Malware opstaan, straks even laten scannen, kijken hoe snel dat gaat.

Geplaatst:
(...)

Bij gedownloade spellen kan je zoiets verwachten, en ja, AVG ziet heel veel aan voor virussen, injecterende dll's, en zogenaamde virussen, en als het niet een virus is, ben je het kwijt, zeer handig.

Malware duurde op mijn schijf (52,6 GB) ongeveer 6 á 7 uur.

Geplaatst:
(...)

Bij mijn schijf van +/-465 gb waarvan 100 gebruikt duurde het scannen met volledige scan 8 minuten en 13 seconden

Geplaatst:

AVG is echt niet zo slecht als hier beweerd wordt, volgens mij. Hij is mij eens aanbevolen, en in de maand dat ik hem gebruikt had, heb ik niks binnengekregen. Ik heb nu overigens Panda Anti-virus, daar ben ik ook wel tevreden over. Op een andere PC staat eTrust, daar is wel het een en ander doorheen gekomen.

In ieder geval zou ik altijd zorgen voor een goede PC-scanner, die je hele PC scant op infecties, virussen en andere ongein. Als je er twee regelmatig gebruikt zal er meestal weinig mis gaan.

Geplaatst:
(...)

nope, dat kan niet kloppen.

ik heb in totaal 200.000 bestanden op m'n pc staan, goed voor iets van een 250 gig. malwarebytes scant met volledige scan daar een uurtje of twee over, terwijl er bij AVG al meer dan 5 uur overgaat.

de scans van malwarebytes zijn erg snel in vergelijking met de meeste virusscanners. en als dat nog niet snel genoeg is, kan je nog altijd 'snelle scan aanduiden, dan scant ie enkel de mappen waarin het meeste virussen voorkomen. dat duurt dan weer maar 10-15 minuutjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...