Jump to content

Nieuwe Theme

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg mooi Nemean!

geen opmerkingen, jammer genoeg heb ik geen Sony Ericsson K800i, anders had ik hem zeker gedownload.

Geplaatst:

Het klinkt vast heel gek, maar wil je die ook maken? S500i? Je maakt gewoon té mooie :)

Geplaatst:

prachtig thema, ziet er echt chill uit. die schijn die er zo in zit maakt het er echt professioneel uitzien :Y

aan alles is zorg besteed en het kleurengebruik is ook zeer goed, ik hou persoonlijk van donkere thema's.

de presentatie hier is ook mooi gedaan, met die rode gloed errond :D

9.5/10, omdat perfect niet bestaat ^_^

Geplaatst:
Het klinkt vast heel gek, maar wil je die ook maken? S500i? Je maakt gewoon té mooie :)

Themes voor de K800i werken ook gewoon op de S500i, het beeldscherm is even groot. ^_^

Geplaatst:

Themes voor de K800i werken ook gewoon op de S500i, het beeldscherm is even groot. ^_^

Klopt maar S500i had toch nog wel een extra optie. :)

Geplaatst:

Nou man, weer strak design. Met een van de beste games op het moment.

Iedereen die nu denkt kan ik ook : Fail, want je moet echt dat even door krijgen hoe je dit moet doen.

Het is niet té-veel van het goeien, Juist precies goed. Ik vind hem erg strak ogen en mooie wallpaper en achtergrond gebruikt.

Zoals de nerds van het forum zeggen : Kutgw _O_

Nemean^InF + Airstar^inF = win :dans:

Geplaatst:

WOW! dat is echt nice!

Mensen met een ander model hoeven zich in feite geen zorgen te maken, hij past er gewoon op. Zo heb ik een theme van een vriend die een heel ander model heeft, het past niet geweldig maar hij doet het wel.

Geplaatst:
Hmm.. Ik kan op me Samsung denk ik geen Themes. maak anders een Windows theme?

Hoebedoel je Windows Theme?

WOW! dat is echt nice!

Mensen met een ander model hoeven zich in feite geen zorgen te maken, hij past er gewoon op. Zo heb ik een theme van een vriend die een heel ander model heeft, het past niet geweldig maar hij doet het wel.

Dank je dit wist ik niet. :)

@BigM dank je, en bedankt voor het W.I.P. Watchen =).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...