Nemean^inf Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Dit is mijn 2e theme voor Sony Ericsson met als onderwerp Crysis. Screenshot: Download: http://nemean-inf.deviantart.com/art/Crysi...k800i-101173018 Comments? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Erg mooi Nemean! geen opmerkingen, jammer genoeg heb ik geen Sony Ericsson K800i, anders had ik hem zeker gedownload. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Het klinkt vast heel gek, maar wil je die ook maken? S500i? Je maakt gewoon té mooie Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 @ UT: Klik Bedankt voor de comments =). Reageren
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 prachtig thema, ziet er echt chill uit. die schijn die er zo in zit maakt het er echt professioneel uitzien aan alles is zorg besteed en het kleurengebruik is ook zeer goed, ik hou persoonlijk van donkere thema's. de presentatie hier is ook mooi gedaan, met die rode gloed errond 9.5/10, omdat perfect niet bestaat Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Het klinkt vast heel gek, maar wil je die ook maken? S500i? Je maakt gewoon té mooie Themes voor de K800i werken ook gewoon op de S500i, het beeldscherm is even groot. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Het klinkt vast heel gek, maar wil je die ook maken? S500i? Je maakt gewoon té mooie Themes voor de K800i werken ook gewoon op de S500i, het beeldscherm is even groot. Klopt maar S500i had toch nog wel een extra optie. Reageren
Fedmas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Hmm.. Ik kan op me Samsung denk ik geen Themes. maak anders een Windows theme? Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Nou man, weer strak design. Met een van de beste games op het moment. Iedereen die nu denkt kan ik ook : Fail, want je moet echt dat even door krijgen hoe je dit moet doen. Het is niet té-veel van het goeien, Juist precies goed. Ik vind hem erg strak ogen en mooie wallpaper en achtergrond gebruikt. Zoals de nerds van het forum zeggen : Kutgw Nemean^InF + Airstar^inF = win Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 WOW! dat is echt nice! Mensen met een ander model hoeven zich in feite geen zorgen te maken, hij past er gewoon op. Zo heb ik een theme van een vriend die een heel ander model heeft, het past niet geweldig maar hij doet het wel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Hmm.. Ik kan op me Samsung denk ik geen Themes. maak anders een Windows theme? Hoebedoel je Windows Theme? WOW! dat is echt nice!Mensen met een ander model hoeven zich in feite geen zorgen te maken, hij past er gewoon op. Zo heb ik een theme van een vriend die een heel ander model heeft, het past niet geweldig maar hij doet het wel. Dank je dit wist ik niet. @BigM dank je, en bedankt voor het W.I.P. Watchen =). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.