nieles17 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) hallo, ik ben aan het proberen gta san andreas te spelen over het netwerk thuis... ik heb het bestand mtaserver.conf aangepast als ik nu connect met de server dan gaat dat goed, maar dan krijg ik een zwart scherm. (zie bijlage) wat moet ik nu doen om te kunnen spelen? zou iemand een screenshot kunnen posten van de bestanden accounts.xml en acl.xml geopend? bij voorbaat dank, Niels Bewerkt: 19 oktober 2008 door nieles17 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Je hebt waarschijnlijk de server versie van MTA gedownload, maar je moet de cliënt hebben. Want die bestanden wat je zegt vind ik dus niet. De cliënt valt >>hier<< te downloaden. Gewoon de .exe uitvoeren en je zal MTA SA instaleren. Bewerkt: 19 oktober 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
nieles17 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 bedankt voor je reactie, ik probeer een server te maken dat ik op het "interne" netwerk met 2 of 3 pc's gta multiplayer kan spelen. het lukt me wel te verbinden met een bestaande server over het internet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.