Jump to content

hulp nodig van een ervare modder!

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan mijn stap voor stap uitleggen:

Hoe ik een aanhangwagen de streetclean (611 utiltr1) achter meedere auto's kan doen.

Als ik een mercedes ml 430, die staat op de landstalker (400 landstal) op de utility van (552 utility)

zet, kan de streetclean er niet meer achter. hoe kan dat? en hoe kan ik het oplossen.

Heb het met de handling te maken?

Wie kan mij helpen?

bij voorbaad dank,

ik weet niet of ik dit onderwerp goed geplaatst heb, anders excuus hiervoor.

Jard

Geplaatst: (bewerkt)

Een auto in SA kan alleen maar een aanhanger hebben als die auto in het model zelf (in het .dff bestand) een dummy heeft zitten die de trekhaak defineert. Dat die aanhanger dus niet meer aan je auto kan, komt omdat in dat nieuwe model wat je voor de utilityvan vervangen hebt geen dummy-trekhaak zit. Deze zit niet in dat model, omdat slechts enkele voertuigen in SA een trekhaak hebben, en de landstalker is daar niet een van. :sigaar:

Als je het zelf zo wil maken dat 'ie dus weer wel een aanhangwagen kan trekken, moet je in het model zelf dus deze dummy toevoegen. Om dit zelf toe doen, zonder enige kennis van 3dsmax en modding kennis van SA, is af te raden. Ik denk ook dat iemand anders het niet al te graag voor je zou willen gaan doen. Dus, vergeet het. :7

Mvg,

Nickonly

Bewerkt: door Nickonly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...