Jump to content

SOTM Stemtopic (Thema: only smudge, no render)

Recommended Posts

Geplaatst:

De inleverdatum is verstreken, tijd om de signatures op een rij te zetten en je stem uit te brengen. Zoals bekend krijgt de winnaar een maand lang zijn winnende signature als header boven het graphics forum!

De ingezonden signatures zijn hier te bezichtigen!

Neem bij het stemmen de onderstaande lijst over:

[b]Naam:[/b]
[b]Waarom:[/b] niet verplicht

Geplaatst:

Naam: Dizzee

Waarom: Dit is gewoon de beste signature. Die van Zamgod is geen goede kleurencombinatie, en die van Traser is nèt niet goed genoeg.

Geplaatst:

Naam: Dizzee.

Waarom: Eigenlijk ging het vooral tussen Traser en Dizzee. Ik ga toch voor Dizzee omdat er veel meer diepgang in zit, meer variatie wat betreft kleuren en de belichting is prachtig. Die van Traser trouwens ook maar ik vond hem net wat minder indrukwekkend.

Geplaatst:

Waarom: Toen ik ze alle drie even snel bekeek vond ik die van Dizzee ook al het mooist. Ik vind de kleurencombinatie gewoon helemaal perfect! Je hebt mooie kleuren uitgekozen die perfect bij elkaar passen. Ook vind ik er een mooi effect inzitten, wat ik bij de andere 2 signatures niet zo snel zie. Het lijkt wel een wildernis, met 1 doorgaan. Gewoon super! Bij de andere 2 signatures zie ik er gewoon niks in. Daarom deze stem op Dizzee! :)

Geplaatst:

Waarom: Ik zou voor Trasers signature kiezen, maar ik vind het lettertype niet mooi en de border ook niet.

Geplaatst:

Naam:Dizzee

Waarom:Héél duidelijk, echt een magnifiek sig Dizzee! Mijn complimenten man! Die van Traser is wel mooi, die van Zamgod vind ik maar niets.

Geplaatst:

Waarom: De effecten van zijn Sig zijn mooi, het is echt een mooie sig!

Geplaatst:

Naam: Dizzeee

waarom? Wat een prachtige diepte.... zelden een sig gezien met zo veel diepte!

Die van Traser is ook wel goed, maar mist de diepte en belichting die Dizzeee zo ontzetten mooi heeft gedaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: Dizzie

Waarom: Mooiste van 3 sigs, Mooie diepgang, tekst paste er niet bij, dus is het weggelaten :D..

Heeeele mooie sig! =D Congratz ;)

en Sig 3, naja je hebt er je best op gedaan maar toch niet zo gelukt :tu:

Bewerkt: door Traser
Geplaatst:

De winnaar is bekend: Dizzee! Van harte gefeliciteerd met deze overtuigende overwinning! De winnende signature zal zo snel mogelijk te bezichtigen zijn boven het Graphics forum. Alle deelnemers hartelijk bedankt voor deelname!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...