Beagle Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Als ik pan of draai dan zie je alleen de omlijning van de objecten. Waarschijnlijk heb ik een verkeerd toetscombi ingetoetst, maar ik heb ook al gekeken bij de opties van 3ds max (De hotkeys) maar staat niks bij wat hier op lijkt. Weet iemand welke instelling dit is? Ik wilde net auto maken met blueprints maar als ik dan pan zie ik niks irri dus Grz, Beagle Reageren
Athenry Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Als ik pan of draai dan zie je alleen de omlijning van de objecten. Waarschijnlijk heb ik een verkeerd toetscombi ingetoetst, maar ik heb ook al gekeken bij de opties van 3ds max (De hotkeys) maar staat niks bij wat hier op lijkt. Weet iemand welke instelling dit is? Ik wilde net auto maken met blueprints maar als ik dan pan zie ik niks irri dusGrz, Beagle je moet ff op f3 of op f4 drukke dan lukt het wel krijg op school namelijk les in 3ds max en als ik zo lees wat het probleem is dan moet 1 van die knopjes lukke Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Heb ik ook een keer gehad, ik geloof dat ik het toen oploste met File>Reset. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Oke, ik zal het allemaal uitproberen BTW: F4 is dat je de polys en edges ziet EDIT: Werkt allemaal niet Weet iemand nog wat? EDIT2: Heb het! "adaptive degradation) sneltoets O Bewerkt: 21 oktober 2008 door Beagle Reageren
CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Oke, ik zal het allemaal uitproberen BTW: F4 is dat je de polys en edges ziet EDIT: Werkt allemaal niet Weet iemand nog wat? EDIT2: Heb het! "adaptive degradation) sneltoets O vraag: waneer kunnen we één of meerdere van jouwn nieuwe collectie zien? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 collectie, bedoel je van models of mods..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.