Frans202 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 ik liep de pay 'n spray in, daar bovenin algonquin. zie ik daar een paar van zo'n soort gasflessen staan. ik denk schiet er eens op, komt er een vlam uit ik weet niet of dit een eesteregg is maar toch. gr, Frans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Dat is geen Easter Egg maar realisme. Als je in het echt een gasfles kapot schiet krijg je ook een soortgelijke uitwerking. Het zou juist raar zijn als er niets gebeurde met het kapotschieten van een gasfles, dan hebben we wat om over na te denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 In een flatgebouw waar ik laatst was stonden brandblussers ofzo, en toen ik daarop schoot kwam er met hoge druk van dat bluspoeder (als dat zo heet) uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 ik liep de pay 'n spray in, daar bovenin algonquin. zie ik daar een paar van zo'n soort gasflessen staan. ik denk schiet er eens op, komt er een vlam uit ik weet niet of dit een eesteregg is maar toch. gr, Frans Op het vliegveld staan zo'n tanks en als je daar op schiet komt er ook vuur en als je erdoor loopt sta je in brand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 is ook zo aan de gasfles achter de forklift truck (heft truck heet dat in nederlands, toch?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 ik liep de pay 'n spray in, daar bovenin algonquin. zie ik daar een paar van zo'n soort gasflessen staan. ik denk schiet er eens op, komt er een vlam uit ik weet niet of dit een eesteregg is maar toch. gr, Frans Op het vliegveld staan zo'n tanks en als je daar op schiet komt er ook vuur en als je erdoor loopt sta je in brand. er staan ook wel eens van die gasflessen bij elkaar in een soort krat en als je daar op schiet gebeurt er niks... dat vind ik iets minder echt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 is ook zo aan de gasfles achter de forklift truck (heft truck heet dat in nederlands, toch?) jah ook dan maar soms moet je er iets vaker op sgieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.