.Senne Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 hya allemaal blijkbaar mag je hier ook thema's van sony ericsson laten raten, en aangezien ik daar een tijdje geleden wat exemplaartjes van heb gemaakt, heb ik er hier 3 van m'n beste uitgekozen om te laten raten ze zijn voor elke 128*160 resolutie sony ericsson. 1. Windows XP (based on my own pc ) 2. Mac Aqua OSX (based on screenshots of mac ) 3. Iphone 3G theme al mijn themes, waaronder deze, staan ook op een site te downloaden, namelijk hier: http://mysite.lasyk.net/senneken0007/ er staan thema's, maar ook al m'n achtergronden Reageren
MFCL Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 wow dat is vet jammer dat ik geen sony ericsson heb maar als ik er 1 had dan koos ik voor xp ps: hoe maak je zulke dingen? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ze zien er erg leuk uit Senneken. Vooral je 2de vind ik erg leuk gedaan. Daar passen de kleuren erg mooi bij elkaar. De eerste vind ik vrij simpel en spreekt mij ook niet echt aan. Ik zou een betere achtergrond nemen die iets beter bij je startbalk past. Dat groene past er niet helemaal bij vind ik. Voor de rest zou ik zeggen keep up the good work. :tu: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.