Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Freestyle Render: Mag Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Nu Opmerking: Dit is een afgesproken battle tussen mij en Jay;. Het stemmen kan dus al beginnen. Jay; Visser23
2fast{0} Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Jay; Het eerste wat me opvalt aan je signature is dat hij goed gevuld is, maar ook wat donker oogt naar mijn mening, vooral de render, en dat vind ik wel minder. Maar wat je in het totaliteit gedaan hebt is mooi, je hebt je render en je achtergrond goed in elkaar overlopen, en ook een paar C4D's verwerken was zeker een positief iets, het geeft een ruimtelijk effect aan je signature, waardoor hij prettiger oogt, niet als een plaatje, nee, echt als een foto die je ver tot aan achter kan bekijken. Je kleur gebruik is op zich wel gezellig, maar zoals ik al aangaf, je render is naar mijn mening te donker, maar het oranje op de achtergrond maakt dat wel weer een beetje goed. Je tekst daarin tegen vind ik misschien iets te simpel, maar ziet er nog redelijk uit, ook de plaatsing is redelijk! Visser23 Visser23, leuk dat je ook aan photoshop begint, dit is dan ook nog amateuristisch, wat me dan ook gelijk op valt is je tekst, hij straalt teveel uit door de outer glow, die je net zoals op je render er gewoon niet bij moest gebruiken, het geeft een beetje een effect aan je signature alsof het lijkt dat alles erop geplakt is met lijm, en dat de lijm aan de zijkant eruit komt. Ik vind je tekst dan ook het grootste minpunt, je had beter op www.dafont.com een font kunnen zoeken, daar een leuk figuurtje aan plakken, en dan ergens in de hoek verwerken zodat hij mooi is niet te opvallend en goed leesbaar is, en het belangrijkst, dat hij in de achtergrond mee gaat. Hetzelfde geld voor je render, je had de outer glow wel moeten laten, je brushes wat over je render heen laten trekken, en nog een sterren effect erbij te gooien, dat geeft een sfeer dat het magisch is en dat is juist helemaal mooi met een render als deze, het effect dat iets magisch is. Ik vind je achtergrond nog het best, al vind ik ook dat weer afwijken van de rest moet ik zeggen, ik ben zoals je al leest niet al te positief over je signature, maar het voortreffelijkste wat je dus niet gedaan hebt is inblenden, er voor zorgen dat je signature 1 geheel is en niet dat je render, tekst en achtergrond apart van elkaar zijn, daar moet je nog even aan werken, als dat lukt weet ik wel dat je goeie signatures kan maken! Visser23, je moet even beginnen met tuts, ook moet je even wat fonts en brushes downloaden dat vaak leuke effecten geeft: http://deviantart.com (brushes downloaden) http://www.dafont.com (fonts downloaden) Natuurlijk kun je me ook aanspreken op Msn, ik wil je altijd graag helpen! Edit: Ik vergeet dan nog helemaal mijn stem uit te brengen! Ik stem toch voor: Jay;, dat voornamelijk omdat Visser23 zijn signature naar mijn mening geen totaal vormt. Bewerkt: 19 oktober 2008 door 2fast{0}
M4X Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik stem ook op Jay. Ik vind bij de signatures vrij mooi, maar ik stem op Jay omdat de render er daar veel meer uit komt, met name door de belichting. Visser, jouw signature vind ik iets te donker en saai, probeer de volgende keer iets leuks met de render of brushes toe te passen op de achtergrond zoals bij Jay. Verder vind ik 'Visser23' ook niet echt mooi, het effect past niet bij de signature en door de outer glow vloekt het een beetje. De border zie je ook niet goed, een 1px zwarte border eromheen zou beter gestaan hebben. Jay, in de meeste opzichten vind ik jou signature veel beter, de kleurencombinatie en de border zijn goed en de tekst kan er ook mee door. Wel jammer dat de achtergrond ondanks de C4D toch een beetje leeg is, en het lichteffect vind ik een beetje onduidelijk ookal komt de render er wel mooi uit zoals ik hierboven al zei. KUTGW heren.
-Matthijs- Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Jay; verdient met deze overwinning een punt! Gefeliciteerd! Visser23 is nog niet opgenomen in de GFX-ranking, dus voor hem veranderd er niets. Closed en updated.
Recommended Posts