Jump to content

The Sims 3

Dreamsszz

The sims 3  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Gaan jullie de The sims 3 kopen?

• Jaahh
      6
    • Mischien
      6
    • ik wacht af?
      3
    • nee
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet der maar van houden van dit soort spellen ik weet neit wat jullie verwachtingen zijn mishcien kan je het hiero posten:D

Geplaatst:

Mwahh... ik denk het niet.

IK speel wel eens Sims 2, maar meestal heb ik er na een kwartiertje ofzo geen zin meer in.....

Geplaatst:
Die soort spellen vind ik zo saai, ga ik nog liever men kat eten geven.

hhaah je kat eten geven whahah Lol ik koop em voor de pc dat vindt ik het makkelijkst:P

Geplaatst:

ik vind zelf dat er niet veel verschil is tussen 2 en 3...

en dat buurt gedoe vind ik in sommige opzichten leuk, sommige niet leuk...

het is wat realistischer en interactiever, maar zo kan heb je andere Sim mensjes minder in de hand, en ik hoop echt dat ze niet zulke domme dingen gaan doen, zoals de hele tijd eten :duh:

Geplaatst:
ik vind zelf dat er niet veel verschil is tussen 2 en 3...

en dat buurt gedoe vind ik in sommige opzichten leuk, sommige niet leuk...

het is wat realistischer en interactiever, maar zo kan heb je andere Sim mensjes minder in de hand, en ik hoop echt dat ze niet zulke domme dingen gaan doen, zoals de hele tijd eten :duh:

Ja :puh:

Die van mij konden niet van de koelkast afblijven XD. :7

Geplaatst:

Ik verwacht er wel iets leuks van. Tevens zijn er al enorm veel feiten over The Sims 3 bekend hé.

.

• Sims zijn meer identieker. Bijvoorbeeld als een Sim die van tv houdt de tv aanzet, zet een andere Sim die tv haat, hem weer uit.
  • Er zijn meer sociale acties.
  • Je kunt een kookboek kopen en die lezen. Je moet ook ingrediënten kopen.
  • Je kunt de baas uitnodigen en bevriend met hem worden zodat je gepromoveerd wordt
  • Ze weten dat het onbeleefd is als bezoekers zomaar tv kijken, eten nemen en op het bed liggen en ze reageren daar ook op.
  • Het spel speelt zich af in een grootse open en constant veranderende omgeving/buurt
  • Je kan dingen buiten je huis doen, die net zoveel invloed hebben als dingen die je in je huis doet
  • Er zal een grote verandering plaatsvinden in de behoeften van je Sims. Er zal geen aparte meter meer zijn voor 'Blaas' en 'Energie'. Hiervoor in de plaats komt een uitgebreid systeem, dat ervoor moet zorgen dat je niet meer steeds moet eten-slapen-plassen-herhalen
  • Het eten van je Sims is veranderd; nu krijg je een ballon waarin bijvoorbeeld staat:"Matt heeft honger, klik hier om hem te voeden". Dan gaat je Sims automatisch koken en eten.
  • De kwaliteit van het eten hangt af van de kwaliteit van de ingrediënten.
  • Je Sims kan kant-en-klaar maaltijden en losse ingrediënten kopen. Maar ook z'n eigen groenten laten groeien.
  • Je Sim kan taken mee naar huis nemen van het werk. Bijvoordeeld: de vaatwasser op het werk is kapot. Matt neemt de afwas mee naar huis voor zijn baas en maakt daardoor meer kans op promotie.
  • Nieuwe gezichts aanpassingen; de huid van de Sims ziet mooier uit, haar golft als in een conditioner reclame en je kunt nu veel makkelijker verschillende soorten mensen namaken.
  • Door bepaalde gebeurtenissen kan je Sim bijvoorbeeld 5 dagen gelukkig zijn, waarbij alles goed gaat.
  • Je kunt nu 6 eigenschappen kiezen voor je Sim, in plaats van het puntensysteem voor bijvoorbeeld netheid, vriendelijk, spontaan enz. Zo heb je bijvoorbeeld: Buitenpersoon, zodra je Sim naar buiten krijgt deze een beter humeur.
  • Je kunt het lichaam van je Sim bij het maken ook in type meer veranderen, zeer dik, mager, gespierd etc.
  • De buurt bestaat niet meer uit losse kavels maar uit een geheel. Je kunt dus gewoon een wandelingetje maken naar de buren ook als je thuis bent kun je zien wat je buren aan het doen zijn.
  • Je kunt tijdens het spelen alles aanpassen: haren, vloeren, objecten. Je huis word dus helemaal naar jou smaak.
  • Het onderdeel 'een sim creëren' word compleet vernieuwd. Het is mogelijk om precies de Sim te maken die je wilt. Elke Sim heeft nu een compleet eigen persoonlijkheid.
  • Een nieuwe, bruisende buurt zonder overgangen - Je Sims verkennen zonder beperkingen de hele buurt.
  • Nieuwe opties in 'Sim creëren' - Maak elke Sim die je kunt bedenken.
  • Nieuwe realistische persoonlijkheden - Elke Sim is een uniek persoon met een eigen karakter.
  • Nieuwe onbeperkte aanpasmogelijkheden - Pas alles, maar dan ook echt alles aan.

Geplaatst:

@ hierboven, kortom genoeg vernieuwingen voor deze nieuwe versie van De Sims ^_^

Het lijkt mij wel een zeer leuk deel, al betwijfel ik het of mijn pc dit aan zal kunnen... Vooral als je zo'n enorme buurt hebt zonder laad tijden.

Geplaatst:

Mijn moeder is een ware Sims-fan. Ze heb alle delen tot nu toe. En ze zei dat ze het zekerweten verder uitbreidt naar The Sims 3.

Groeten,

Thegtaman

Geplaatst:
Mijn moeder is een ware Sims-fan. Ze heb alle delen tot nu toe. En ze zei dat ze het zekerweten verder uitbreidt naar The Sims 3.

Groeten,

Thegtaman

Verslaafde moeder heb jij dan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...