Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Hoi alle Gtaforum leden, Ik heb even op Invozie ( of hoe je het ook schrijft) gekeken voor wat skins. Ik gebruik dus IPBFree dus 1.3. En nu is mijn vraag hoe je zet dan via Admin BP skins erop? Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) 2 dagen later. *bump* Volgens mij mag ik nu wel even bumpen he? Mijn vraag is dus hoe zet je een skin op IPBFREE op. Of moet ik er meer informatie geven erover wat mijn vraag is Bewerkt: 21 oktober 2008 door zaahed Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 2 dagen later.*bump* Volgens mij mag ik nu wel even bumpen he? Mijn vraag is dus hoe zet je een skin op IPBFREE op. Of moet ik er meer informatie geven erover wat mijn vraag is Kijk eens hier op dit forum: http://mods.ipbfree.com/index.php?act=idx Dat forum is speciaal voor mensen die een IPBFree Forum beheren. Er is zelfs een appart Subforum van hoe je een skin installeert. Dus ik raad je aan om daar aan te melden en daar te zoeken naar je antwoord Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 2 dagen later.*bump* Volgens mij mag ik nu wel even bumpen he? Mijn vraag is dus hoe zet je een skin op IPBFREE op. Of moet ik er meer informatie geven erover wat mijn vraag is Kijk eens hier op dit forum: http://mods.ipbfree.com/index.php?act=idx Dat forum is speciaal voor mensen die een IPBFree Forum beheren. Er is zelfs een appart Subforum van hoe je een skin installeert. Dus ik raad je aan om daar aan te melden en daar te zoeken naar je antwoord Heb ik gedaan. Maar aleen ik krijg nergens toestemming om iets te posten of te bekijken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 2 dagen later.*bump* Volgens mij mag ik nu wel even bumpen he? Mijn vraag is dus hoe zet je een skin op IPBFREE op. Of moet ik er meer informatie geven erover wat mijn vraag is Kijk eens hier op dit forum: http://mods.ipbfree.com/index.php?act=idx Dat forum is speciaal voor mensen die een IPBFree Forum beheren. Er is zelfs een appart Subforum van hoe je een skin installeert. Dus ik raad je aan om daar aan te melden en daar te zoeken naar je antwoord Heb ik gedaan. Maar aleen ik krijg nergens toestemming om iets te posten of te bekijken. Komt omdat je dan hebt geregistreerd als jonger dan 13 Jaar, Registreer opnieuw als 13 Jaar + en je moet erin kunnen Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 2 dagen later.*bump* Volgens mij mag ik nu wel even bumpen he? Mijn vraag is dus hoe zet je een skin op IPBFREE op. Of moet ik er meer informatie geven erover wat mijn vraag is Kijk eens hier op dit forum: http://mods.ipbfree.com/index.php?act=idx Dat forum is speciaal voor mensen die een IPBFree Forum beheren. Er is zelfs een appart Subforum van hoe je een skin installeert. Dus ik raad je aan om daar aan te melden en daar te zoeken naar je antwoord Heb ik gedaan. Maar aleen ik krijg nergens toestemming om iets te posten of te bekijken. Komt omdat je dan hebt geregistreerd als jonger dan 13 Jaar, Registreer opnieuw als 13 Jaar + en je moet erin kunnen Ok bedankt. Ik zal het proberen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ik zal wel even een duidelijke uitleg geven: Je hebt dus IPBFree, Dat betekend dat je V1.3 hebt. Nou, Zorg eerst maar eens dat je je registreerd, Als je dat gedaan hebt, Kun je dingen downloaden. Ik zou zeggen zoek een mooie uit. Als je het bestand hebt gedownload, klik je op [naam].CSS Nou, Nu ga je naar de eigen forum toe. Login via Admin BP. Enz. Dan ga je naar de categorie: Skins & Template's. Klik maar op Manage Skin Settings. Dan staat onder PBFree Skin (IPB): Edit: CSS · Colours · Images Dan klik je op CSS. En dan Selecteer je wat je in je bestand hebt staan ([NAAM].CSS) En Vervang je alles wat er nu in de CSS staat. Snap je het nu? PS: Ik zou ook even op deze site kijken. Die site is gemaakt door IPB zelf. Ook daar is het zelfde verhaal wat hier boven staat Bewerkt: 24 oktober 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ok nu snap ik het helemaal. Het is me duidelijk geworden. Ik zal het proberen. En dankje voor het uitleg. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Nog andere vragen over IPBFree? Werk er zelf ook veel mee, Dus weet er veel van Hieronder: Okjes Bewerkt: 24 oktober 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Als er vragen zijn, komen die vanzelf wel, daar hoef je niet om te vragen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ok het is me gelukt. Maar ik heb nu weer een vraag en ik vond het zonde om een nieuw onderwerp te maken. Hoe maak je de rangen een kleur en dikgedrukt. Zoals Admins Moderators Banned en zo. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je gaat links onder User And Groups naar Manage User Groups. Vervolgens ga je naar de groep die je wilt hebben. Dan ga je bij Online List Format [Prefix] invullen: <b><span style='color:red'>. Bij het dikgedrukte gedeelte voer je in het engels je kleur in. Ook kun je een kleurcode invoeren. Bij Online List Format [suffix] vul je dit in: </b></span> Succes ermee Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je gaat links onder User And Groups naar Manage User Groups. Vervolgens ga je naar de groep die je wilt hebben.Dan ga je bij Online List Format [Prefix] invullen: <b><span style='color:red'>. Bij het dikgedrukte gedeelte voer je in het engels je kleur in. Ook kun je een kleurcode invoeren. Bij Online List Format [suffix] vul je dit in: </b></span> Succes ermee Of, mocht je de B-tag weg willen laten, kun je bij het style-element van de span-tag nog 'font-weight:bold' invullen. Mocht je meer dingen gaan toevoegen die ook via dat style-element gaan, houd je één tag en hoef je 'm niet nog een keer extra af te sluiten. Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Je gaat links onder User And Groups naar Manage User Groups. Vervolgens ga je naar de groep die je wilt hebben.Dan ga je bij Online List Format [Prefix] invullen: <b><span style='color:red'>. Bij het dikgedrukte gedeelte voer je in het engels je kleur in. Ook kun je een kleurcode invoeren. Bij Online List Format [suffix] vul je dit in: </b></span> Succes ermee Of, mocht je de B-tag weg willen laten, kun je bij het style-element van de span-tag nog 'font-weight:bold' invullen. Mocht je meer dingen gaan toevoegen die ook via dat style-element gaan, houd je één tag en hoef je 'm niet nog een keer extra af te sluiten. Ok bedankt allebei. Ik ga het even proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.