Remi-X Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik wil nu ok SA:MP spelen, ik start het progje op en krijg dat normale schermpje. Ik klik op dat tablad internet en er komen een hele hoop servers. Ik kies willekeurig eentje, en er staat dat ik een RCON wachtwoord moet intypen?? Ik typ hallo in als wachtwoord, of kies een wat moeilijker wachtwoord. Ik klik op connect en ik krijg een schermpje: Unable to execute Wat heeft dit te betekenen? Ik heb la een naam gekozen, Remi-X net als hier. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen Reageren
Ophion Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Bij Server wachtwoord en Rcon wachtwoord moet je niets invullen. Rechterklik op de server die je wilt en dan staat er wel iets bij van connect to server of iets dergelijks. Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 kej, ik doe dus dubbelklik op een server. Ik ktijg dat schermpje met Server WW en RCON WW. Ik vul niks in en ik krijg alsnog Unable to Execute. En als ik SAMP afsluit krijg ik een onvergetelijke error: zo'n 6 miljard keer een schermpje met een engelse error tekst en wat nullen erin Reageren
tjoef Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Om dat laatste te vermijden moet je SA:MP in de compatibiliteitsmodus Windows 98/Windows ME uitvoeren! In 9 van de tien gevallen is het dan vermeden. Om de compatibiliteit te veranderen doe je: ->rechtermuisnklik op SA:MP icoontje -->naar het tabblad compatibiliteit gaan --->bij compatibiliteitsmodus scrollen naar Windows 98/Windows ME Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.