Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ziet er wel cool uit. Maar wat heb je er precies aan veranderd? Of heb je het helemaal zelf gemaakt?

ik begon met dit plaatje detroit_skyline.png

en dit plaatje normal_Airwalk_qjpreviewth-1.png voor de rest heb ik alles zelf gemaakt

Geplaatst:

heel origineel en mooi,

coole effecten, maar ik zou de skater zelf iets donkerder hebben gemaakt. ^_^

en ik vind de render slecht uitgeknipt ;)

Geplaatst:
heel origineel en mooi,

dat van die render die heb ik een beetje kartelig gebrusht dus het hoort zo

Geplaatst:
heel origineel en mooi,

dat van die render die heb ik een beetje kartelig gebrusht dus het hoort zo

dat bedoel ik niet ;)

ik bedoel de witte streepjes langs zijn arm ;)

maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen

Geplaatst: (bewerkt)

Wel eens gehoord van "lichtschijnsel" :puh:?

Mooi gedaan, de kleurtoon van de hele afbeelding past goed bij het thema, alhoewel ik het water misschien íets te kleurrijk vind. Verder zijn de overgangen in de lucht en het water overal een beetje kartelig, misschien kun je hier beter iets smoothers van maken. Misschien had je de gebouwen iets gedetailleerder kunnen maken, maar dat neemt dan weer de aandacht voor het skater-menneke weg. De strepen geven een leuk knallend effect, alleen weet ik niet precies wat ik achter die transparante vergroting van het skater-menneke moet zoeken, misschien een soort van FPS-effect..? Verder is het zwarte vlak in de onderkant van de afbeelding een beetje 'zwart', misschien dat je hier beter een donkerblauw-tint van kunt maken of een reflectie van het skater-menneke.

Mooi gedaan, een zeven is'ie zeker waard :tu: .

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Wel eens gehoord van "lichtschijnsel" :puh:?

Mooi gedaan, de kleurtoon van de hele afbeelding past goed bij het thema, alhoewel ik het water misschien íets te kleurrijk vind. Verder zijn de overgangen in de lucht en het water overal een beetje kartelig, misschien kun je hier beter iets smoothers van maken. Misschien had je de gebouwen iets gedetailleerder kunnen maken, maar dat neemt dan weer de aandacht voor het skater-menneke weg. De strepen geven een leuk knallend effect, alleen weet ik niet precies wat ik achter die transparante vergroting van het skater-menneke moet zoeken, misschien een soort van FPS-effect..? Verder is het zwarte vlak in de onderkant van de afbeelding een beetje 'zwart', misschien dat je hier beter een donkerblauw-tint van kunt maken of een reflectie van het skater-menneke.

Mooi gedaan, een zeven is'ie zeker waard :tu: .

wel eens gehoord van "slecht uitgeknipte renders" :puh:?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...