Johan112 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Vinden jullie de club van sinterklaas ook zo'n leuk programma ? Het begint bijna weer over een weekje , ga ik zeker kijken Zal het dit jaar een keer zonder fouten gaan ? WE GAAN HET ZIEN! Wat vinden jullie van de club van sinterklaas dan ? Reageren
joppie Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Uuhm, reken er maar op dat het wéér niet vlekkeloos zal verlopen. Vast weer een malloot die probeerd alles te dwarsbomen. Ik vond het eerst altijd wel geinig, maar om nou te zeggen wauw wat een leuk programma om elke ochtend en in de middag de herhaling te gaan zitten kijken... nee. Althans voor mij niet meer. Bewerkt: 19 oktober 2008 door joppie Reageren
Johan112 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Uuhm, reken er maar op dat het wéér niet vlekkeloos zal verlopen.Vast weer een malloot die probeerd alles te dwarsbomen. Ik vond het eerst altijd wel geinig, maar om nou te zeggen wauw wat een leuk programma om elke ochtend en in de middag de herhaling te gaan zitten kijken... nee. Althans voor mij niet meer. Ik vind het gewoon een SUPER DE DUPER GEWELDIG MOOI LEUK programma Reageren
Kraay Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Club van sinterklaas?!? Hoor jij niet in bed te liggen! Reageren
1974 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind het gewoon een SUPER DE DUPER GEWELDIG MOOI LEUK programmaKijk, dat heb ik nou Met Yin yang yo .Club van sinterklaas?!? Hoor jij niet in bed te liggen! als ie het leuk vind, laat hem dan gewoon. Reageren
Johan112 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind dit programma heel leuk En die noob die zij dat ik al in bed mmoest liggen moet niet zo tof praten Reageren
X-Zero Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Je hebt al 2x verteld dat je het een leuk programma vind, Maar kom op zeg, hoe oud ben je ? Het is bedoeld voor kleine kinderen die denken dat sinterklaas nog bestaat. Dit is wel behoorlijk vreemd dat je dit sireus leuk vind. Reageren
Johan112 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind het gewoon een heel vasinerend programma. Kijk hoe cool coole piet is Kijk hoe hoog hooge hoogte piet is Kijk hoe muzikaal muziekpiet is Het is gewoon een cool programma alle vrienden uit mn buurt vinden het ook heel leuk , dus heel veel mensen vinden het goed Reageren
Kraay Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind dit programma heel leuk En die noob die zij dat ik al in bed mmoest liggen moet niet zo tof praten Ik praat niet tof. Ik maak een opmerking met humor erin, maar sommige begrijpen die niet. En natuurlijk ligt dat aan mijn humor die vaag is, maar ook hoogst waarschijnlijk aan jou leeftijd. Degene die hier nu 'tof' praat ben jij, om mij meteen noob te noemen. Daarmee krijg je geen respect van je homies. Hier op het grote internet, kan iedereen stoer doen tegen elkaar. Ik kan nu op jou gaan schelden, zo stoer als ik wil. Want ja, we komen elkaar toch nooit tegen, en als we dat doen, herkennen we elkaar toch niet. Zou dat wel zo zijn, dan kun je pas echt stoer praten en gaan schelden. Dan worden we boos op elkaar en gaan we vechten, op het eind ligt er eentje met een hoop bloed tegen de stoeprand aan. Wie dat zou zijn? Geen flauw idee! En het maakt ook nix uit, want zover komt het toch nooit. Wat ik dus wil zeggen. Ik scheld jou ook niet uit omdat je een topic over de club van sinterklaas maakt. Scheld mij dan ook niet uit als ik er een opmerking over maak. En neem dit nu al helemaal niet 100% serieus plz, maar ook niet onserieus. =P[/font] Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ja, erg leuke serie als je nog geloofd. Wie herinnert zich deze nog uit 1999/2000? Reageren
Johan112 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ja, erg leuke serie als je nog geloofd. Wie herinnert zich deze nog uit 1999/2000? Kijk nu kan je is zien hoe geweldig het is ^^ Reageren
Dieko Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Johan,wist je al dat Sinterklaas ********? Ik keek het vroeger nog,maar nu Reageren
Johan112 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Sinterklaas is hartstikke lief En zal er dit jaar weer wat mis gaan ? Wat denken jullie ? Ik vergheug me al weer op het nieuwe avontuur Ik heb ook 5 dvd's van de club van sinterklaas Ik heb het gister nog gekeken was echt LEUK! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Sorry hoor, maar ik weet niet wat de mods hiervan vinden, ik hoop dat dit topic op slot gaat. @Johan112: Hoe oud ben je? Even voor de duidelijkheid, we weten nu wel dat jij het fantastisch vind, dus hoef je niet zo vaak te posten... Daar riskeer je geloof ik ook een warn mee. @De rest: Waarom nemen jullie hem serieus? Bewerkt: 20 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Johan112 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Sorry hoor, maar ik weet niet wat de mods hiervan vinden, ik hoop dat dit topic op slot gaat.@Johan112: Hoe oud ben je? Even voor de duidelijkheid, we weten nu wel dat jij het fantastisch vind, dus hoef je niet zo te postcount kicken... @De rest: Waarom nemen jullie hem serieus? ik BEN serieus Mag ik de club van sinterklaas niet leuk vinden ofzoo ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.