Jump to content

Heb jij alle Flying Rats?


Dreamsszz

Duifjes  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij ze alle 200 al???

    • Jaah
      6
    • Ik zit op de helft ( dus 100) gedaan
      1
    • Het duurt mij te lang om het te gaan doen
      9
    • ik kan ze niet vinden
      3
    • Nee
      3


Recommended Posts

Ikzelf ben er al heel ver mee maar toen ik hoorde over de beloning van de 100% ben ik er toch mee gestopt, ik dacht namelijk bij het begin dat je oneindige minutie had met alle wapens maar later bleek het dus zo te zijn dat je minutie op kan en dat je alleen meer kan dragen (wat na saven ook zomaar foetsie is?) dus daarom ben ik ermee gestopt; omdat de beloning van de 100% me niet boeide en daarom wou ik er gewoon geen onnodige moeite voor doen. Sommige mensen doen het dan nog voor "de eer" maar daar heb ik niks aan, ik speel op het ogenblik liever online!

Ik had trouwens Broker en Alderney al helemaal geclaimd alleen soms dan vond ik er geen en schoot ik er een af en kon ik die niet op de kaart vinden etc. Da's ook een van de redenen dat ik ermee ben gestopt, het bracht te veel verwarring met zich mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf ben er al heel ver mee maar toen ik hoorde over de beloning van de 100% ben ik er toch mee gestopt, ik dacht namelijk bij het begin dat je oneindige minutie had met alle wapens maar later bleek het dus zo te zijn dat je minutie op kan en dat je alleen meer kan dragen (wat na saven ook zomaar foetsie is?) dus daarom ben ik ermee gestopt; omdat de beloning van de 100% me niet boeide en daarom wou ik er gewoon geen onnodige moeite voor doen. Sommige mensen doen het dan nog voor "de eer" maar daar heb ik niks aan, ik speel op het ogenblik liever online!

Ik had trouwens Broker en Alderney al helemaal geclaimd alleen soms dan vond ik er geen en schoot ik er een af en kon ik die niet op de kaart vinden etc. Da's ook een van de redenen dat ik ermee ben gestopt, het bracht te veel verwarring met zich mee..

oke

maar ik denk dat de xbox360 mensen dit wel juist doen om die achrievements te behalen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze al allemaal neergeschoten, meer zelfs: ik heb al 100%!

Maar nu ben ik de storyline opnieuw begonnen omdat dan andere keuzes wil maken, en op die savegame heb ik er nog geeneen. Eerst ga ik de storyline uitspelen, en daara houd ik mij er pas mee bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...