Jump to content

[PROJECT] Gamesite maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Traser, bij deze: Supermooi! Mijn commetaar krijg je via msn, en jongens, dit is de beta versie, dus niet alles klopt, want Traser was vergeten dat te zeggen

:cya:

• Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fedmas

50

• Zaahed

15

• Traser

5

• NickyHendriks

5

Geplaatst:

Discussies over het al dan niet rippen van layouts hoef ik hier niet te zien. Gewoon een eigen layout maken, zoals de heren al van plan waren, is niks mis mee en nog leerzaam ook. Rippen blijft tegen de regels en wij bieden hier dus geen ondersteuning aan.

Hele zooi berichten verwijderd.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt TunderCover, we wouden zowiesow al een eigen 'Skin' maken, rippen: Forget it.

@hieronder: Okee!

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:
Bedankt TunderCover, we wouden zowiesow al een eigen 'Skin' maken, rippen: Forget it.

/me gaat zo snel mogelijk aan de layout beginnen :D

En nee, we rippen niks, we maken alles zelf. :D

Geplaatst:

Maar wat krijgen als beloning?

En wie word wat.

Word de een moderator en de andere chat moderator?

Geplaatst:

Beste, Het is voor de lol, als je een beloning wilt, dan ga je maar wat anders doen. In ieder geval, degene die mee doen krijgen in iedergeval een functie, zoals moderator ofso

Geplaatst:

Zelf volg ik dit topic al een tijdje en ik ben erg benieuwd wat het allemaal gaat worden. Zelf doe ik niet mee, omdat ik daar eigenlijk geen behoefte aan heb en geen kennis voor beschik.

Wel wens ik jullie een hoop succes en hoop dat het jullie gaat lukken! In iedergeval, de designs zal geen probleem zijn zoals ik al gezien heb in een vorige post.

Bedankt voor het vertrouwen, Ik ga later ook opzoek naar Testers, maar dat is later van toepassing, dat hoeft nu nog niet, met andere woorden: ik zoek ze uit,ze melden zichzelf niet aan.

@hieronder: Okee? Doe je mee? of Kap je er dan mee?

Bewerkt: door fedmas
Beste, Het is voor de lol, als je een beloning wilt, dan ga je maar wat anders doen. In ieder geval, degene die mee doen krijgen in iedergeval een functie, zoals moderator ofso

Ow oke.

Maar krijgen we wel een plaatsje wie dit en dat heeft gemaakt?

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Leuk idee ook handig om dingen van te leren. Maar voor de PHP-ers doe het wel veilig (niet doordenken). Lees diverse beveiligings tuts. Werk met "htmlentities" etc.

In iedergeval heel veel succes!

Omar

Geplaatst:
Leuk idee ook handig om dingen van te leren. Maar voor de PHP-ers doe het wel veilig (niet doordenken). Lees diverse beveiligings tuts. Werk met "htmlentities" etc.

In iedergeval heel veel succes!

Omar

Heel erg bedankt.

We zullen er inderdaad aan je advies denken.

;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...