Jump to content

[PROJECT] Gamesite maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Een vraag.. :puh: Wanneer komt eigenlijk jullie eerste versie van de site uit? Dus de 'BETA' als het ware.

Alsnog, veel succes!

• Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fedmas

50

• Zaahed

15

• Traser

5

• NickyHendriks

5

Geplaatst:
Een vraag.. :puh: Wanneer komt eigenlijk jullie eerste versie van de site uit? Dus de 'BETA' als het ware.

Alsnog, veel succes!

Weet ik ook niet.

Als de site klaar is denk ik.

Geplaatst:

De Login-pagina is te bezichten! die staat op (weet niet waar, op t eerste topic staat een link erheen) Gemaakt door Traser, maar dat is wel de BETA version.

daag!

Geplaatst:
De Login-pagina is te bezichten! die staat op (weet niet waar, op t eerste topic staat een link erheen) Gemaakt door Traser, maar dat is wel de BETA version.

daag!

Ok dat is al een begin.

Geplaatst:

Jep, we gaan binnenkort maar eens een beetje online zetten, jullie horen nog van me.

fedmas

Geplaatst:

Maby wel, misschien ook niet, dat krijgen jullie allemaal nog wel te horen, de domeinnaam ook..

Geplaatst:

Ik zou ook wel mee willen doen, ik heb ervaring met joomla (cms, wel zelf templates maken natuurlijk), klein beetje PHP/(my)SQL en kan redelijk goed overweg met HTML/CSS. Een beetje flash moet ook lukken, maar dan, helaas, alleen de basis hiervan. Photohoppen kan ik ook wel een beetje.

Een tijdje terug heb ik met zelf een eigen kleine CMS gemaakt. (dus geen OS kant-en-klare). Met online games zoals dit heb ik totaal geen ervaring, maar volgens mij heeft bijna niemand dat hier.

Voorbeeldjes van sites die ik gemaakt heb (dit mag toch wel? geen reclame maar gewoon voorbeelden!)

grundel.l3d.nl (design van site NIET, forum etc. wel)

www.dj-errorsafe.tk

www.vrijkorte.tk (alvast voor later, waarschijnlijk is dit volgende week www.rosheide.nl)

RoL0

Geplaatst:

Ik ben zo aardig geweest een Forum aan te maken voor jullie ;)

IPBFree doet nogal vaag. Ik zal ipv ......(naam).ipbfree.com dit ervan maken: www.(naam).co.nr dmv een gratis domein. Die RECLAME vrij is. Hoewel IPBfree dat niet is

Geplaatst:

We konnen ook gewoon Simpletools downloaden en dan op nl domeinzetten ik weet een site waar je met punten die je kan verdienen een gratis domein of hosting kan kopen met je punten.

Dan moet je zeg maar zo link doorgeven aan iedereen waneer je genoeg punten hebt kan je een hosting of domein kiezen.

Geplaatst:
We konnen ook gewoon Simpletools downloaden en dan op nl domeinzetten ik weet een site waar je met punten die je kan verdienen een gratis domein of hosting kan kopen met je punten.

Dan moet je zeg maar zo link doorgeven aan iedereen waneer je genoeg punten hebt kan je een hosting of domein kiezen.

Die ken ik ook ja, maar je moet dan enquetes invullen waar je al je gegevens moet geven. Dus ik denk niet dat je iemand heel snel zal krijgen die dat wilt doen. En als je het houdt bij alleen links. Dan doe je er meer dan een jaar over voordat je eindelijk een domein hebt, dan heb je nog geeneens een hosting. Dus ik denk dat da niet echt gaat werken ^^

Geplaatst:

Jongens waar gaat dit over? we gaan eerst maar eens de login en hooftpaginas maken, dan komt er pas een forum, en we kopen een domein, dat regel ik.

Geplaatst:
Jongens waar gaat dit over? we gaan eerst maar eens de login en hooftpaginas maken, dan komt er pas een forum, en we kopen een domein, dat regel ik.

Zo dacht zaahed er niet over. Vandaar dat ik probeerde te helpen :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...