Jump to content

[PROJECT] Gamesite maken

Recommended Posts

• Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fedmas

50

• Zaahed

15

• Traser

5

• NickyHendriks

5

Geplaatst:
We konnen ook gewoon Simpletools downloaden en dan op nl domeinzetten ik weet een site waar je met punten die je kan verdienen een gratis domein of hosting kan kopen met je punten.

Dan moet je zeg maar zo link doorgeven aan iedereen waneer je genoeg punten hebt kan je een hosting of domein kiezen.

Die ken ik ook ja, maar je moet dan enquetes invullen waar je al je gegevens moet geven. Dus ik denk niet dat je iemand heel snel zal krijgen die dat wilt doen. En als je het houdt bij alleen links. Dan doe je er meer dan een jaar over voordat je eindelijk een domein hebt, dan heb je nog geeneens een hosting. Dus ik denk dat da niet echt gaat werken ^^

Je kan ook gewoon zo kliklink doorgeven via dutchleader gaat veel sneller :puh:.

Hierboven oke is goed maar dat moet nog fedmas goedkeuren volgensmij of dat nodig is of niet.

Maar volgensmij komt dat best van pas iets met flash :puh:

Geplaatst:

Naar mijn weten kun je bij DutchLeader geen domein en hosting krijgen, alleen maar gasten op je site.

Geplaatst:

Beste, hou allemaal maar op over het gezeik van domeinen enzo, dat regelen ik en Timb0 wij laten jullie er van horen, dus: Voor mien pert gean al die enzin berichties weheg :puh::7

Geplaatst:
:puh: Nou, what do you want to do? Doe maar even een Pbtje, met eventueel ook je msn, das makkelijk
Geplaatst:

Ah, ik kan eventueel wel schrijven.. Forums maken kan ik ook wel redelijk... Als je daar wat aan hebt, ah dan ben ik wel te prikken..

Geplaatst: (bewerkt)

Fiegel,

Stuur maar even een Pbtje met je qualiteiten

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:
Fiegel,

Stuur maar even een Pbtje met je qualiteiten

Ik heb het net een post boven je beschreven..

Geplaatst:
:puh: weet ik, maar dan heb ik een lijstje, dan hoef ik niet het topic door te zoeken als ik informatie wil over jou.
Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen! Het Topic moet dicht, dus bij deze: Je kan nog steeds meedoen, we hebben allemaal een Postvak In. Ik heb er zin in, en GTAForum, You're Right! :slotje:

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:

Na intern overleg hebben we besloten geen ondersteuning te bieden voor werving van medewerkers voor een andere website. Projecten blijven natuurlijk altijd leuk en ook dit project gaat er vast goed uit zien. Maar nu het eenmaal meer en meer op eigen benen begint te staan, begint het meer op werving/reclame te lijken. Projecten in de toekomst zijn zeker niet verboden, zolang ze maar niet een geheel eigen site bevatten. :slotje:

Iedereen nog veel succes met het project verder. :tu:

Die driedubbelpost zal ik voor deze keer maar door de vingers zien. ^^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...