Jarno Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Xfire INI Patcher Versie 1.7 Wat is dit? De Xfire INI Patcher is een programma wat ik een hele tijd geleden gemaakt heb. Je kan er de INI van het programma Xfire mee aanpassen waardoor je Xfire bijvoorbeeld kan laten denken dat je GTA: San Andreas speelt terwijl je gewoon aan het surfen bent. Waar kan ik het downloaden? Versie 1.7 (20-10-2008): Download (ZIP-archief) Hoe werkt het? In versie 1.7 heb ik het gids systeem geïntroduceerd. Bij het starten wordt je begeleid om alles goed te instellen. De opties zonder gids zijn niet moeilijk vind ik zelf . Als je er toch niet uitkomt kan je altijd hier vragen. Ideeën en suggesties zijn welkom! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Haahha, dit is vet. Ik speel nu Hello Kitty Cutie World. Bedankt! Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 De volgende versie die ik nog hoop deze week af te hebben zal uitgebreider zijn en beter gids systeem (meer een wizard dan) hebben . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 De volgende versie die ik nog hoop deze week af te hebben zal uitgebreider zijn en beter gids systeem (meer een wizard dan) hebben . Zou het mogelijk zijn dat hij ook denkt dat je het zoveel uur hebt gespeeld? Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Zou het mogelijk zijn dat hij ook denkt dat je het zoveel uur hebt gespeeld? Nee, dat is beveiligd denk ik. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Zou het mogelijk zijn dat hij ook denkt dat je het zoveel uur hebt gespeeld? Nee, dat is beveiligd denk ik. Oke jammer, dit is wel een mooi programmaatje. Zou Xfire hier niet tegen in opstand komen trouwens? Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 In principe lijkt het mij ook niet toegestaan door Xfire. Maar als alleen de .ini wordt veranderd, hadden ze het denk ik ook beter kunnen beveiligen, want iedereen zou een .ini kunnen aanpassen. Voorlopig houd ik het dus open, want bij Xfire heb ik er ook nog niks over kunnen vinden. Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Zou Xfire hier niet tegen in opstand komen trouwens? Ze moeten de INI gewoon beter beveiligen . In principe lijkt het mij ook niet toegestaan door Xfire. Maar als alleen de .ini wordt veranderd, hadden ze het denk ik ook beter kunnen beveiligen, want iedereen zou een .ini kunnen aanpassen. Voorlopig houd ik het dus open, want bij Xfire heb ik er ook nog niks over kunnen vinden. Het topic van Xfire INI Patcher op de officiële forums is ook nog open . Reageren
Ferre Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Handig programma . Maar een aantal games met neppe uren heb ik verborgen (Edit Profile > Game Hours). Reageren
commando Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 heb em net ook gedownload, en hij werkt nog steeds na 2jr... wel epic eigenlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.