Jump to content

GTA: San Andreas: 102 Los Desperados


Nomis3

Recommended Posts

Hey GTAers

ik heb een vraagje.

bij deze missie

102 Los Desperados

moet ik op het begin een paar mensen van de grove familie recruten. maar wat ik ook doe zo volgen me niet

ik heb al paar dingen opgezocht maar het lukt me niet:s

heeft iemand tips?

hoe je dit moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst moet je ze natuurlijk rekruteren. Dat doe je door op ze te richten en dan op G (PC) of Upbutton.gif (PS2/Xbox) te drukken. Daarna zullen ze je volgen, waar je ook na toe gaat.

Als ze dan nog niet volgen moet je eens op G of 'Upbutton.gif drukken, daarna zullen ze dan zeker volgen! :Y

Bewerkt: door Ghost_Rider
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst moet je ze natuurlijk rekruteren. Dat doe je door op ze te richten en dan op G (PC) of Upbutton.gif (PS2/Xbox) te drukken. Daarna zullen ze je volgen, waar je ook na toe gaat.

Als ze dan nog niet volgen moet je eens op G of 'http://nl.wikigta.org/images/e/ee/Upbutton.gif[/img] drukken, daarna zullen ze dan zeker volgen! :Y

Oke heeel erg bedankt ;) het is me gelukt

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel respect heb jij? als je maar 1 of 0 homies kunt recuteren, zul je je respect moeten opbouwen.

Dit kan door leden van andere gang en/of politie neer te schieten. Ook kan je goede kleding dragen.

Onzin, je kan standaard al 3 homies rekruteren. Gaandeweg door het spel bouw je respect op, waardoor je tot en met 7 homies kunt rekruteren. 0 of 1 klopt niets van.

@ hieronder: Daar gaat het ook niet om, het gaat er alleen om dat Dark_Zemy verkeerde informatie geeft.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel respect heb jij? als je maar 1 of 0 homies kunt recuteren, zul je je respect moeten opbouwen.

Dit kan door leden van andere gang en/of politie neer te schieten. Ook kan je goede kleding dragen.

Onzin, je kan standaard al 3 homies rekruteren. Gaandeweg door het spel bouw je respect op, waardoor je tot en met 7 homies kunt rekruteren. 0 of 1 klopt niets van.

ik wist neit hoe je 1 homie rekrute dus dat was me probleem

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hey GTAers

ik heb een vraagje.

bij deze missie

102 Los Desperados

moet ik op het begin een paar mensen van de grove familie recruten. maar wat ik ook doe zo volgen me niet

ik heb al paar dingen opgezocht maar het lukt me niet:s

heeft iemand tips?

hoe je dit moet doen

hello

zit ook aan die missie en de eerste keer volgde ze mij maar geraakte ni aan het einde dus probeer 2de

keer en nu volge ze me ook maar ze willen niet instappen ??? hoe komt dit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...