Nomis3 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Hey GTAers ik heb een vraagje. bij deze missie 102 Los Desperados moet ik op het begin een paar mensen van de grove familie recruten. maar wat ik ook doe zo volgen me niet ik heb al paar dingen opgezocht maar het lukt me niet:s heeft iemand tips? hoe je dit moet doen Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Hoeveel respect heb jij? als je maar 1 of 0 homies kunt recuteren, zul je je respect moeten opbouwen. Dit kan door leden van andere gang en/of politie neer te schieten. Ook kan je goede kleding dragen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Allereerst moet je ze natuurlijk rekruteren. Dat doe je door op ze te richten en dan op G (PC) of (PS2/Xbox) te drukken. Daarna zullen ze je volgen, waar je ook na toe gaat. Als ze dan nog niet volgen moet je eens op G of ' drukken, daarna zullen ze dan zeker volgen! Bewerkt: 11 november 2008 door Ghost_Rider Reageren
Nomis3 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Allereerst moet je ze natuurlijk rekruteren. Dat doe je door op ze te richten en dan op G (PC) of (PS2/Xbox) te drukken. Daarna zullen ze je volgen, waar je ook na toe gaat.Als ze dan nog niet volgen moet je eens op G of 'http://nl.wikigta.org/images/e/ee/Upbutton.gif[/img] drukken, daarna zullen ze dan zeker volgen! Oke heeel erg bedankt het is me gelukt Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Hoeveel respect heb jij? als je maar 1 of 0 homies kunt recuteren, zul je je respect moeten opbouwen.Dit kan door leden van andere gang en/of politie neer te schieten. Ook kan je goede kleding dragen. Onzin, je kan standaard al 3 homies rekruteren. Gaandeweg door het spel bouw je respect op, waardoor je tot en met 7 homies kunt rekruteren. 0 of 1 klopt niets van. @ hieronder: Daar gaat het ook niet om, het gaat er alleen om dat Dark_Zemy verkeerde informatie geeft. Bewerkt: 21 oktober 2008 door VWO-er Reageren
Nomis3 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Hoeveel respect heb jij? als je maar 1 of 0 homies kunt recuteren, zul je je respect moeten opbouwen.Dit kan door leden van andere gang en/of politie neer te schieten. Ook kan je goede kleding dragen. Onzin, je kan standaard al 3 homies rekruteren. Gaandeweg door het spel bouw je respect op, waardoor je tot en met 7 homies kunt rekruteren. 0 of 1 klopt niets van. ik wist neit hoe je 1 homie rekrute dus dat was me probleem Reageren
just_mario Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hey GTAersik heb een vraagje. bij deze missie 102 Los Desperados moet ik op het begin een paar mensen van de grove familie recruten. maar wat ik ook doe zo volgen me niet ik heb al paar dingen opgezocht maar het lukt me niet:s heeft iemand tips? hoe je dit moet doen hello zit ook aan die missie en de eerste keer volgde ze mij maar geraakte ni aan het einde dus probeer 2de keer en nu volge ze me ook maar ze willen niet instappen ??? hoe komt dit Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Met de informatie die jij geeft kunnen we je niet zo goed helpen. Hoeveel zitplaatsen heeft je voertuig? Je kan ze naar je toe roepen (laten volgen). [meer informatie] Reageren
Houstyn Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb zelf ook wel een klein probleem. Als ik homies recruteer, lopen ze me wel 8erna, behalve als ik een trap op wil. Dat duurt heel erg lang om ze er helemaal op te lootsen Is er een andere oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.