Rockstar Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) beetje gaare vraag maar waarom is gta san andeas nog niet op de xbox uit :huh: trouwens sincity is echt wel nep dat haal je nooit in die tijd en zeker een rockstar site met .nl ja helemaal Trouwens waar staat dat Niveau voor op de site zeker niet echt knap dat ik 0% heb (nieuw hier) Bewerkt: 1 april 2005 door Rockstar
tom Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 omdat dat tijd neemt je moet onderhandelen en het spel wordt herschreven ps:het word altijd in deze volgrde gedaan ps2 pc xbox maar troost je meestal is de xbox versie het beste afgewerkt
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) ps2 rules, *** xbox is te groot <_< link verwijderd by BrokenTable Bewerkt: 1 april 2005 door BrokenTable
jojogta3 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ja wel jammer dat ps2 slechte grapichs heeft maarja <_<
MrKooKie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Gelieve geen topics die het zelfde zijn 2 keer te beginnen!
Mr.Yo Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 beetje gaare vraag maar waarom is gta san andeas nog niet op de xbox uit :huh: trouwens sincity is echt wel nep dat haal je nooit in die tijd en zeker een rockstar site met .nl ja helemaal Trouwens waar staat dat Niveau voor op de site zeker niet echt knap dat ik 0% heb (nieuw hier) Omdat Rockstar Games® een contract heeft met Sony® Playstation dat de GTA series eerst op de PS2 komen en later op PC en Microsoft® Xbox
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 maar troost je meestal is de xbox versie het beste afgewerkt d8 et niet, als je een snelle pc hebt dan is ie wel stukken mooier behalve vice city op de xbox, die velgen... die zaten niet in de pc en ps2 versie
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 De pc-versie zal heus beter zijn, das bijna bij iedere game <_<
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 beetje gaare vraag maar waarom is gta san andeas nog niet op de xbox uit :huh: trouwens sincity is echt wel nep dat haal je nooit in die tijd en zeker een rockstar site met .nl ja helemaal Trouwens waar staat dat Niveau voor op de site zeker niet echt knap dat ik 0% heb (nieuw hier) Als je Niveau hoger staat dan 0%,heb je een warning gekregen. En als je zo 100% warning hebt ben je dus geband. Dus niet denken dat het positief is.
Sasuke Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Mag ik vragen waarom je 2 topics maakt met dezelfde vragen ?
Lantyz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 En nog in het verkeerde subforum ook! Wat een prestatie! --topic locked-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts