TeunJ Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik weet echt niet wat het is maar ... Kheb 'n probleem; Als ik inlog en daarna uit m'n huis wil gaan en intyp /exit gaat hy opnieuw het huis in i.p.v het huis uit? Wat kan dit zijn? Hoe kan ik het weer normaal krijgen? Reageren
Remcconen Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik weet echt niet wat het is maar ... Kheb 'n probleem;Als ik inlog en daarna uit m'n huis wil gaan en intyp /exit gaat hy opnieuw het huis in i.p.v het huis uit? Wat kan dit zijn? Hoe kan ik het weer normaal krijgen? 1: Plaats het stukje script 2: Dit hoort in SA:MP Scripting 3: Probeer eens vaker als 1x /exit te tiepen. Dit heb ik ook wel eens Reageren
TeunJ Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Plaats script? Welk script? En ik typ wel 100x exit maar 't lukt gewoon niet . Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Als je geen script hebt en dit in een willekeurige server gebeurt, contacteer dan de scripter(s) van die server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.