Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Post hier gewoon jou ziekste game. Battle Raper Met stip op één, de Japanse hentai-game Battle Raper: Hyper Realaction. Op het eerste gezicht is het een middelmatige fighting-game, niets bijzonders dus. Opvallend is wel dat je alleen kunt kiezen uit vrouwelijke vechtjassen. Beetje schoppen, slaan, business as usual. Totdat de ene vechtersbazin plotsklaps het truitje van haar tegenstander kapotscheurt, en de memmen van de hulpeloze tegenstander begint te masseren. Al snel wordt duidelijk dat het vingeren van de opponente nóg meer schade toebrengt! Nog ranziger wordt het tijdens het laatste gevecht. De eindbaas van het spel is namelijk de enige man in de game. Jullie kunnen vast al raden waar dit verhaal naartoe gaat… Als je verliest van deze vrijpostige vechtersbaas, zal hij niet schromen om je character bruut te verkrachten. De kijker wordt getrakteerd op een expliciet filmpje, waarin het snikkende slachtoffer op een warm broodje python getrakteerd wordt. Is dit zieke shit of wat? De PU-redactie vindt van wel. Blijkbaar zijn er mensen deze game toch wel tof vinden. Deel twee van Battle Raper, dat zo mogelijk nóg walgelijker is, ligt inmiddels in Japan in de winkel. Rare jongens die Japanners... Duidelijk...... Reageren
Oldage Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ew , dat is ECHT wel goor ! (lijkt me toch cool :aware:) Anyway , imo manhunt is voor mij echt wel ziek. ik herinner me nog de eerste keer toen ik het speelde : Ik liep rond met een bijl en zag opeens een zombieverpleger. Ik sluip er naartoe , maar hij zag me .... Ik bashte meteen wat knoppen en hakte z'n hoofd af.... Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Dat is dus echt raar. Zelf vind ik Manhunt en soms Gears of War (kan als je lomp speelt heel bloederig zijn). Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Dat is dus echt raar. Zelf vind ik Manhunt en soms Gears of War (kan als je lomp speelt heel bloederig zijn). Me vriend speelt Manhunt en Manhunt 2 Hij zegt ook dat het erg bloederig is. Hij zei ook iets van dat je naar het ziekenhuis moest gaan en dan in iemand zijn arm soort van drugs moest spuiten en dan gingen die mensen dood. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Een voorbeeld filmpje Nog eentje (dit is MH 2 Even linkje erbij omdat het filmpje het niet doet. http://nl.youtube.com/watch?v=1btuethGGM0&...feature=related Bewerkt: 20 oktober 2008 door GTAGijsso Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Dead Speace is ook veel bloed en ziek, al die smerige monsters enzo..... Reageren
Platypus Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Een voorbeeld filmpje Nog eentje (dit is MH 2 Het is en blijft een Rockstargame Maar je 2de filmpje doet het niet. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Postal 2 is echt bloedig game. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 The Warriors (van Rockstargames) is best lomp, mensen worden gewoon met hun hoofd tegen de muur geslagen. En er zijn genoeg combo's, die erg lomp zijn. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Manhunt is niks vergeleken met spellen als The Punisher en Postal². Ik ben echt gek op gruwelijke games. Het volgende spel heet Postal² Apocalypse Weekend. Des te verder je het kijkt, des te vetter. Armen en ingewanden afhakken, liters bloed, ingewanden, katten als silencer. Heerlijke game! Postal² Apocalypse Weekend http://nl.youtube.com/watch?v=NeXqZzc9LIs Het volgende spel is op het eerste gezicht niet zo gruwelijk. Het word pas gruwelijk als je naar een paar levels de special 'interrigations' krijgt. Wat een moeilijk woord is voor de crap uit mensen te laten schikken met een pijnlijke dood die je ze daarna ook geeft. Mijn favorite stukje is van 1:31 tot 1:46. Ook een aanrader als je ligaams delen in het rond wil zien vliegen. Senneken kan hier over meepraten. The Punisher http://nl.youtube.com/watch?v=L6EKBWVQYRY Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Oke Manhunt, Postal en The punisher hebben we nu gehad, nu ook eens andere. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Postal 3 komt 2de kwartaal 2009 voor de PC en X360. Ik heb Postal 2 zonder add-ons gespeelt, en vind het best wel leuk om mensen in de fik te steken en onder te plassen dat daarna vlam vat xD. Kijken of ik de kettingzaag zo heb en honkbalknuppel . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Postal 3 komt 2de kwartaal 2009 voor de PC en X360.Ik heb Postal 2 zonder add-ons gespeelt, en vind het best wel leuk om mensen in de fik te steken en onder te plassen dat daarna vlam vat xD. Kijken of ik de kettingzaag zo heb en honkbalknuppel . Kettingzaag en knuppel krijg je bij de A Week in Paradise mod. Voor deze mod heb je alleen wel Apocalypse Weekend nodig. Alhoewel ik je deze met volle teugen aan kan raden. Je kan nu namenlijk ook armen, benen, maag etc afhakken. En tornado kittens gebruiken. Word allemaal uitgelegd in de iets wat vage verhaallijn. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Get Back to the point. Julie gaan wel heel offtopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.