Jump to content

Ziekste games

Forumrunner

Recommended Posts

Geplaatst:

postal was wel een ziek spel. Die level in die slachthuis. met die koe die in die machine werdt versnippert was best wel bloody. en die kattendemper :7 dan steekt hij de aars van de kat in zijn geweerloop.

Geplaatst:
The Warriors (van Rockstargames) is best lomp, mensen worden gewoon met hun hoofd tegen de muur geslagen. En er zijn genoeg combo's, die erg lomp zijn. :puh:

Die speelt me vriend ook.

Ik krijg binnekort dat spel.

Heb plaatjes gezien maar ik vond het best meevallen hoor. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
The Warriors (van Rockstargames) is best lomp, mensen worden gewoon met hun hoofd tegen de muur geslagen. En er zijn genoeg combo's, die erg lomp zijn. :puh:

Ik heb dat spel al een paar keer 100% uitgespeeld, maar dat was een paar jaar geleden. Toen vond ik het echt een vet spel. Maar nu niet meer omdat ik het beu ben gespeeld. De film heb ik nog niet gezien.

ontopic: Soldier of Fortune I en II vind ik echt een ziek spel. Armen en benen eraf schieten met een shotgun, en dan nog zijn schedel bewerken met een mes. :eten:

Maar ik kan nergens Soldier of Fotune: Payback vinden voor de PS3. :N

Bewerkt: door Platypus
Geplaatst:

Ik heb dat spel al een paar keer 100% uitgespeeld, maar dat was een paar jaar geleden. Toen vond ik het echt een vet spel. Maar nu niet meer omdat ik het beu ben gespeeld. De film heb ik nog niet gezien.

ontopic: Soldier of Fortune I en II vind ik echt een ziek spel. Armen en benen eraf schieten met een shotgun, en dan nog zijn schedel bewerken met een mes. :eten:

Maar ik kan nergens Soldier of Fotune: Payback vinden voor de PS3. :N

Ik heb ook soldier of fortune bij mij neef gespeeld op de Xbox.

Het lijkt een leuke shooter,maar als je op iemand schiet :schater:

Je ziet overal bloed.

Maar het laat wel de realiteit zien.

Geplaatst:

Je hoeft niet honderd keer Portal naar boven te halen hoor.

Ik weet dat Portal ziek is, maar nu hebben we Portal gehad, op naar andere spellen.

Geplaatst:

Brothers in arms Hells Highway. Vliegende ledematen, halve hoofden door granaten etc. Benen die gesepereerd worden van het bovenlichaam.

En natuurlijk Postal 2!!!!!11!!12~!~miek!1!!

Geplaatst:
Brothers in arms Hells Highway. Vliegende ledematen, halve hoofden door granaten etc. Benen die gesepereerd worden van het bovenlichaam.

En natuurlijk Postal 2!!!!!11!!12~!~miek!1!!

de brothers in arms: earned in blood is ook best erg. :7 als je met een sniper op iemands hoofd knalt, of met een machine gun een paard doorzeeft, gruwelijk :{:*D

:cya:

Geplaatst:

Hitman blood money, als iemand is verbrand zie je alleen nog een bruin verschroeide mummy (Zonder WC papier).

Geplaatst: (bewerkt)

Ziekste games..

Laatst zag ik op (volgens mij MSN.nl) een filmpje dat er een nieuwe game uitkomt, volgens mij was dat filmpje van dat Veronica GameSpecial (dat die games gaan uitproberen), het was iets van een naam en dan PAIN erachter, dat was dus een spel voor mensen die een hekel hadden aan dat personage en die konden hem tegen een helikopter aansmijten waardoor ie vervolgens in de wieken terechtkwam en op een vuilnisbelt eindigde, en je kon hem voor de trein gooien, echt gewoon voor mensen die niet weten wat ze moeten doen en daardoor maar nutteloze games gaan spelen.

Ik post zo wel even waar ik het zag..

Met vriendelijke groet,

Die Hard

Edit; David Hasselhoff verschijnt in PAIN

De PlayStation Network titel PAIN krijgt een nieuwe uitbreiding, met in de hoofdrol David Hasselhoff. De acteur is vooral bekend van de series Knight Rider en Baywatch.

De nieuwe uitbreiding heet The Movie Studio en je kan The Hoff in een launcher proppen en hem door het level schieten. Verder heeft Hasselhoff een cover ingezongen van “Do You Really Want To Hurt Me”, oorspronkelijk gemaakt door Culture Club. Dit nummer zal exclusief te horen zijn in de game.

Hasselhoff was eerst niet zeker of hij in de game wilde verschijnen, maar na de game gespeeld te hebben was hij helemaal verkocht. The Hoff benadrukt dat hij altijd in is voor wat stomme humor. De uitbreiding is vanaf 6 november te downloaden via de Playstation Store.

Bron: NU.nl -> Games

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Ik snap echt niet hoe ik de volgende game heb kunnen vergeten. :N

Ik heb het natuurlijk over Carmageddon 2! Het spel dat net als het vorige deel in verschillende landen verboden is. In carmageddon is het de bedoeling om binnen de tijd door alle checkpoints te gaan. Je begint alleen maar met 2 minuten, terwijl de races meestal iets van een half uur duren. (Dos tijdperk, geweldige tijden) De enigste manier om aan extra tijd te komen was door mensen, dieren en andere auto´s zo hard mogenlijk te rammen. De wegen liggen nadat jij langs bent gekomen dan ook meestal vol met armen, benen, hoofden, en autoonderdelen.

Carmageddon 2

http://nl.youtube.com/watch?v=Bdmf7BY5HYs

Geplaatst:
Ik snap echt niet hoe ik de volgende game heb kunnen vergeten. :N

Ik heb het natuurlijk over Carmageddon 2! Het spel dat net als het vorige deel in verschillende landen verboden is. In carmageddon is het de bedoeling om binnen de tijd door alle checkpoints te gaan. Je begint alleen maar met 2 minuten, terwijl de races meestal iets van een half uur duren. (Dos tijdperk, geweldige tijden) De enigste manier om aan extra tijd te komen was door mensen, dieren en andere auto´s zo hard mogenlijk te rammen. De wegen liggen nadat jij langs bent gekomen dan ook meestal vol met armen, benen, hoofden, en autoonderdelen.

Carmageddon 2

http://nl.youtube.com/watch?v=Bdmf7BY5HYs

VET :D .

Ik vind Kwa fantasie en voertuigen, Twisted Metal wel ziek, ik bedoel zo iets als dit:

Of dit:

Vind ik wel gaaf.

Geplaatst:
Hitman blood money, als iemand is verbrand zie je alleen nog een bruin verschroeide mummy (Zonder WC papier).

Dat spel heb ik.

Ja dan zien je zo bruin verschroeide mummy.

Maarja met dat spel ben ik gestopt.

Ik heb wel is dat spel in de winkel gezien Brothers in Arms.

Geplaatst:

Ik vond Conkers Live And Reloaded ook wel vet. (mijn favorite spel op de xbox) Ook erg gruwelijk, vooral dat stukje in de boot als hij K.O. geslagen is. Het is een spel vol met eekhoorntjes en teddybeertjes, waar de lichaamsdelen vanaf gerukt en geschoten worden. Gepaart met veel bloed. Veel mensen kochten dit spel ook vanwege de eekhoorntjes voor hun kleine kinderen. Die kwamen bedrogen uit. Het spel bevat seks, drugs, heul veel bloed en ingewanden, en heel veel gescheld.

Conker's Live and Reloaded - D Day

http://www.youtube.com/watch?v=rVvbsQ1UMj8

Conker's Live and Reloaded - Ze bat

Conker's Live and Reloaded - Little Girl

Trailer (het einde is echt geweldig)

http://www.youtube.com/watch?v=ep7PQ3hzUIs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...