GTA Monster Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Weet iemand programma's waarmee je een stem kan invoeren en dat die dan wordt gemanipuleerd? Ook ben ik nog opzoek naar een programma waarmee je een stem kan vervormen, dus de stem niet herkent. Zou iemand, iemand me kunnen helpen? *sniff* Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Weet iemand programma's waarmee je een stem kan invoeren en dat die dan wordt gemanipuleerd? Ook ben ik nog opzoek naar een programma waarmee je een stem kan vervormen, dus de stem niet herkent.Zou iemand, iemand me kunnen helpen? *sniff* Audacity downloaden -> 90 plugins die er ook bij horen downloaden -> selecteer het hele stuk tekst dat je wilt vervormen -> ga naar effect -> ga naar "toonhoogte wijzigen" -> Sjoemel er wat mee om (ik zou van A naar F doen) vergeet niet het hokje "naar beneden" aan te kruisen, en afspelen maar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Weet iemand programma's waarmee je een stem kan invoeren en dat die dan wordt gemanipuleerd? Ook ben ik nog opzoek naar een programma waarmee je een stem kan vervormen, dus de stem niet herkent.Zou iemand, iemand me kunnen helpen? *sniff* Audacity downloaden -> 90 plugins die er ook bij horen downloaden -> selecteer het hele stuk tekst dat je wilt vervormen -> ga naar effect -> ga naar "toonhoogte wijzigen" -> Sjoemel er wat mee om (ik zou van A naar F doen) vergeet niet het hokje "naar beneden" aan te kruisen, en afspelen maar. En nu dat je gewoon een hele andere stem krijgt, Want met Audacity verander je alleen de Toonhoogte. Ik denk da GTA Monster eentje zoekt die de hele frequentie veranderd. Reageren
K.O. Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 En nu dat je gewoon een hele andere stem krijgt, Want met Audacity verander je alleen de Toonhoogte. Ik denk da GTA Monster eentje zoekt die de hele frequentie veranderd.Kan perfect met Audacity hoor. Het is slechts één van de vele functies van Audacity om de toonhoogte van een geluid te veranderen. Er zitten echter nog ontzettend veel meer functies in die je kunnen helpen bij het vervormen van een stem. Er zijn vast ook wel automatische programmaatjes beschikbaar op internet. Dat je gewoon een geluidsbestand invoert en dat het automatisch vervormt wordt. Zoek er eens naar met Google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.