joppie Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Hey, Ik had iets op school gemaakt als eindopdracht en ik dacht, ik ga hier even mee verder in de vakantie maar hij kan het bestand niet openen. Hij zegt dat er missende DLL's zijn (zie screen). Iemand enig idee wat de oorzaak is? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 het zou handiger zijn als je wat precieser was, wat heb je bijv. gemaakt? en welk progamaatje gebruik je? Reageren
joppie Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 het zou handiger zijn als je wat precieser was, wat heb je bijv. gemaakt? en welk progamaatje gebruik je? Ik had een kamer gemaakt en was bezig met het bureau... We moesten textures op de voorwerpen doen enzo, maar ik had eerst voor de voorwerpen de afbeelding gesleept van de achtergrond naar 3DS Max zo op het voorwerp. Maar even later zei de leraar dat het ander moest, via bit... nog wat ofzo.., dat heb ik niet helemaal gevolgd. Dat had te maken met een eigen afbeelding invoegen maar dat heb ik dus niet gedaan. Daarna heb ik wat met die grijze bollen gedaan waarmee je normaal gesproken de voorwerpen van een texture voorziet. Hier had ik, na een voorwerp te hebben geselecteerd, diezelfde afbeelding die het voorwerp al had ook op de bol gesleept en toen weer het voorwerp getextueerd met dat symbool met die pijkll en dat blokje. Ik weet niet of het duidelijk genoeg is maar zo ongeveer was het... Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Bestanden van bijvoorbeeld 2008 werken niet op versie 9. Bestanden van nieuwere versies werken niet op een versie lager, omgekeerd wel. Welke versie gebruiken jullie op school en welke gebruik je thuis? Of gebruik je 2 dezelfde versies Reageren
joppie Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Op school gebruiken we 2008 en ik had eerst 2009.... heb ik nog wel maar gebruik ik nu op het moment niet. Nu gebruik in 2008 net als op school. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.